X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Młynarski Wojciech - Od oddechu do oddechu. Najpiękniejsze wiersze i piosenki
-24%
+ do schowka
44.00 zł
33.44 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 10.56 zł
Cena katalogowa: 44.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Młynarski Wojciech
Wydawca: Prószyński Media
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 189
Stron: 480
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

29.93 zł

Rabat: 6.57 zł
Cena katalogowa: 36.50 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Public Relations i marketing w sektorze publicznym

Wydawca: Oficyna Wydawnicza Humanitas
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: Sosnowiec
Stron: 202
Format: B5
ISBN: 9788361991656

Opis:

Public Relations i marketing w sektorze publicznym

Niniejsza książka jest próbą refleksji nad problematyką marketingu i public relations organizacji zaliczanych do szeroko rozumianego sektora publicznego. Przynosi Czytelnikowi studia i szkice, których autorzy opisują wyzwania i możliwości, jakie wiążą się ze stosowaniem nowoczesnych narzędzi komunikacji w działalności uczelni, instytucji kultury, mediów czy placówek służby zdrowia. W pracy pomieszczono zarówno artykuły pióra badaczy-teoretyków, jak i praktyków - osób, które na co dzień implementują strategie marketingowe i public relations, zarządzając lub pracując w instytucjach publicznych. Dzięki temu omawiane zagadnienia zyskują szerszy kontekst.

Klienci, którzy kupili Public Relations i marketing w sektorze … wybrali również:

Dobek-Ostrowska Bogusława - Komunikowanie polityczne i publiczne
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dobek-Ostrowska Bogusława
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Stron: 434
49.90 zł
42.42 zł
Dodaj do koszyka
red.Adamik-Szysiak Małgorzata - Mediatyzacja komunikowania politycznego. W kręgu badań politologicznych i medioznawczych
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Adamik-Szysiak Małgorzata
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2015
Stron: 178
31.50 zł
22.99 zł
Dodaj do koszyka
red.Hofman Iwona, red.Kępa-Figura Danuta - Współczesne media - medialny obraz świata t. 1, Zagadnienia teoretyczne
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Hofman Iwona, red.Kępa-Figura Danuta
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2015
Stron: 316
39.90 zł
29.13 zł
Dodaj do koszyka
red. Stanisławiszyn Piotr, red. Nowak Tomasz - Regulacje w zakresie prawa celnego i podatku akcyzowego po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej. Doświadczenia i perspektywy
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red. Stanisławiszyn Piotr, red. Nowak Tomasz
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2012
Stron: 455
99.00 zł
67.52 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Public Relations i marketing w sektorze publicznym - red. Kaczmarek M.
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10