X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

33.60 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 33.60 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Public Relations. Sztuka skutecznej komunikacji w teorii i praktyce

Wydawca: Wydawnictwo Naukowe "Śląsk"
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: Katowice
Stron: 228
Format: B5
Oprawa: miękka
ISBN: 9788371648090

Opis:

Public Relations. Sztuka skutecznej komunikacji w teorii i praktyce

Oddajemy do rąk Czytelników kolejną monografię poświęconą badaniom i praktyce public relations. Artykuły zawarte w książce podejmują dalsze zagadnienia związane z tą praktyczną działalnością ujawniając fakt, że PR rozszerza zakres swojego oddziaływania, dotyczy nowych organizacji, obszarów aktywności, a także wykorzystuje środki i techniki do niedawna zarezerwowane dla innych sfer praktycznej działalności w zarządzaniu organizacjami. Kluczową cechą prezentowanej monografii jest poszukiwanie nowych rozwiązań dla praktyki PR oraz innych niż dotąd obszarów badawczych. Celem monografii jest ujawnienie różnych sposobów myślenia o public relations, a także postawienie przed badaczami i praktykami inspirujących pytań o techniki PR, zakres oddziaływania PR na różne obszary życia społeczno-gospodarczego oraz czynniki, które wpływają tak na praktykę PR, jak i wizerunek organizacji.
Redaktorzy monografii mają świadomość kontrowersyjności niektórych hipotez, a także wniosków zawartych w treści poszczególnych artykułów. Różno­ro­dność podejmowanych tematów pozwala jednak na analizowanie PR z różnych perspektyw. Zarówno z punktu widzenia praktyka tej działalności, badacza, jak i badaczy innych obszarów zarządzania organizacjami, którzy mają coraz większą świadomość istnienia relacji pomiędzy public relations a praktyką zarządzania. Stąd w książce znajdują się teksty, które z pozoru wymykają się badaniom i praktyce PR, jednak po głębszej analizie dostrzec można wielość czynników, które determinują tę działalność, a także wpływ innych dziedzin na proces budowania wizerunku organizacji i działalność PR.
 
(Ze wstępu)

Klienci, którzy kupili Public Relations. Sztuka skutecznej … wybrali również:

Grzenia Jan - Komunikacja językowa w internecie
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Grzenia Jan
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2019
Stron: 214
39.00 zł
30.22 zł
Dodaj do koszyka
Castells Manuel - Władza komunikacji
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Castells Manuel
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Stron: 516
79.00 zł
61.22 zł
Dodaj do koszyka
red.Bogunia-Borowska Małgorzata - Współczesny świat dziecka. Media i konsumpcja
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Bogunia-Borowska Małgorzata
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2019
Stron: 372
39.90 zł
31.92 zł
Dodaj do koszyka
red.Zadora Halina - Finanse. Kategorie, zjawiska i procesy, podmioty
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Zadora Halina
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2015
Stron: 410
68.00 zł
51.33 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Public Relations. Sztuka skutecznej komunikacji w teorii i praktyce - red.Adamus-Matuszyńska Anna, red.Maćkowska Renata
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10