X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Gniewek Edward, Piotr Machnikowski, red.Gniewek Edward, red.Machnikowski Piotr - Kodeks cywilny. Komentarz
-18%
+ do schowka
349.00 zł
284.47 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 64.53 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Gniewek Edward, Piotr Machnikowski, red.Gniewek Edward, red.Machnikowski Piotr
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1
Stron: 1980
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

43.90 zł

Rabat: 10.10 zł
Cena katalogowa: 54.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu

red: Olędzki Jerzy seria: MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU
Wydawca: Aspra
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 418
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788375451948

Opis:

Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich aspektach działalności tej dyscypliny tj. refleksywnym, kierowniczym, operacyjnym i edukacyjnym. W publikacji uznano słusznie, iż public relations powinno się traktować jako samodzielną dziedzinę, niezależną od marketingu. W PR trzeba tyle samo mówić i pisać co słuchać, gdyż istotą tej działalności jest sztuka prowadzenia dialogu z otoczeniem, dialogu prowadzonego wszystkimi dostępnymi narzędziami i środkami. Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Klienci, którzy kupili Public relations w komunikowaniu społecznym … wybrali również:

Gottfried Gabriel - Teoria poznania. od Kartezjusza do wittgensteina
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gottfried Gabriel
Wydawca: WAM
Rok wydania: 2018
Stron: 184
32.00 zł
22.88 zł
Dodaj do koszyka
Polska wobec zjednoczenia Niemiec 1989-1991 dokumenty dyplomatyczne
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Scholar
Rok wydania: 2019
Stron: 575
56.70 zł
42.52 zł
Dodaj do koszyka
Problemy prawne w stosunkach polsko-niemieckich u progu XXI wieku
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Scholar
Rok wydania: 2019
Stron: 416
72.45 zł
54.34 zł
Dodaj do koszyka
Orzelska Agnieszka - Polityka zagraniczna Polski wobec wybranych kwestii spornych w stosunkach transatlantyckich (1989-2004)
-18%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Orzelska Agnieszka
Wydawca: Instytut Studiów Politycznych Polskiej Akademii Nauk
Rok wydania: 2011
Stron: 275
28.00 zł
22.96 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Wydawnictwa naukowe
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10