X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Rafał A. Ziemkiewicz - Złowrogi cień Marszałka
-30%
+ do schowka
44.90 zł
31.34 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 13.56 zł
Cena katalogowa: 44.90 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Rafał A. Ziemkiewicz
Wydawca: Fabryka Słów
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 448
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

85.07 zł

Rabat: 33.93 zł
Cena katalogowa: 119.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Public relations w sferze publicznej. Wizerunek i komunikacja

Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 610
Format: A5
Oprawa: twarda
ISBN: 9788326414473

Opis:

Public relations w sferze publicznej. Wizerunek i komunikacja

Wstęp

Public relations podmiotów sfery publicznej to proces, który powinien uwzględniać standardy demokratycznego państwa prawnego i obecny poziom rozwoju społeczeństwa. Dlatego też przy wykorzystaniu doświadczeń, jakie przyniosła praktyka takich działań w sektorze prywatnym, należy liczyć się ze specyfika i założeniami funkcjonowania sfery publicznej. Nie można pozostać przy założeniu, że wizerunek podmiotów sfery publicznej „i tak jest" oraz że jedynym warunkiem poprawnej komunikacji obywateli z władzą jest obiektywna potrzeba takich kontaktów. Publiczne relacje organów administracji publicznej, przedstawicieli władzy sadowniczej i ustawodawczej, a także innych podmiotów sfery publicznej powinny być zjawiskiem, które jest zaplanowane i prowadzone z uwzględnieniem różnorodnych uwarunkowań zarówno postrzegania tych podmiotów przez obywateli, jak i samego procesu komunikacji społeczeństwa z przedstawicielami władz.

Opisaliśmy więc problem relacji publicznych podmiotów sfery publicznej przy założeniu, by odpowiadając na pytanie: jak?, znaleźć też odpowiedź na pytanie: dlaczego? Zawarliśmy w tym opracowaniu analizy zagadnień z zakresu public relations dotyczące przede wszystkim kształtowania wizerunku podmiotów sfery publicznej oraz procesów komunikacji zachodzących w sferze publicznej, starając się wyjaśnić, jakie skutki dla organów i dla adresatów ich działań, w warunkach danej regulacji prawnej, mogą wywierać podejmowane przez nie działania lub ich brak.

Podczas prac nad ta publikacja, działając osobno, różnymi ścieżkami rozumowania doszliśmy do jednego wniosku: w kontaktach w sferze publicznej najistotniejszym czynnikiem relacji obywateli z władzą jest zaufanie. Władza musi ufać obywatelom, a obywatele powinni mieć warunki do zaufania władzy. Jest to główne przesłanie, które pragniemy Państwu przekazać, analizując szczegółowe zagadnienia prawne, psychologiczne i komunikacyjne dotyczące praktyki prowadzenia public relations podmiotów sfery publicznej.

Klienci, którzy kupili Public relations w sferze publicznej. … wybrali również:

Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford - Wprowadzenie do algorytmów
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Stron: 1300
149.00 zł
105.79 zł
Dodaj do koszyka
Gardocki Lech - Prawo karne
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gardocki Lech
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2015
Stron: 380
59.00 zł
45.13 zł
Dodaj do koszyka
red.Wolny-Zmorzyński Kazimierz, red.Furman Wojciech, red.Snopek Jerzy, red.Groń Krzysztof - Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Wolny-Zmorzyński Kazimierz, red.Furman Wojciech, red.Snopek Jerzy, red.Groń Krzysztof
Wydawca: Wydawnictwo POLTEXT
Rok wydania: 2013
Stron: 312
49.90 zł
36.93 zł
Dodaj do koszyka
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał - Historia ustroju i prawa polskiego
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał
Wydawca: Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis
Rok wydania: 2009
Stron: 693
75.00 zł
60.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Public relations w sferze publicznej. Wizerunek i komunikacja - red. Tabernacka Magdalena, red. Szadok-Bratuń Aleksandra
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki akademickie. Skrypty
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10