X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

red.Świerczyński Marek - Prawo sztucznej inteligencji
-10%
+ do schowka
189.00 zł
170.10 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 18.90 zł
Cena katalogowa: 189.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
red.Świerczyński Marek
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 1
Stron: 380
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

36.36 zł

Rabat: 8.64 zł
Cena katalogowa: 45.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Publiczne media elektroniczne w Europie

Jaskiernia Alicja
Wydawca: Aspra
Rok wydania: 2006
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 366
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 8389964902

Opis:

Nie ulega wątpliwości, że media publiczne stanęły przed największym wyzwaniem od czasu ich stworzenia. Zarazem jednak nie ustają wysiłki, by znaleźć dla nich godne miejsce na zmieniającym się rynku komunikacyjnym. Generalny kierunek poszukiwań wiąże się z ochroną publicznej działalności emisyjnej w sytuacji, gdy musi ona konkurować z mediami prywatnymi w zasadniczo zmieniającym się krajobrazie medialnym. Uległy w związku z tym dwie zasadnicze cechy publicznego komunikowania: monopol na prezentowanie programów misyjnych oraz opieranie się na abonamencie jako podstawowym źródle finansowania. W sytuacji, gdy programy o charakterze misyjnym emitują również, choć w skromniejszym zakresie, nadawcy prywatni, a media publiczne muszą sięgać do dochodu z reklam, dawne rozgraniczenia mediów publicznych i prywatnych nie są już tak ostre. Nie oznacza to jednak zatarcia tych granic w ogóle i zrównania charakteru mediów publicznych i prywatnych. Jeśli nawet pojawiają się postulaty likwidacji mediów publicznych, to jednak są one w mniejszości do przeważającego poglądu, że media publiczne mają swe uzasadnienie na rynku medialnym współczesnych państw. Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Klienci, którzy kupili Publiczne media elektroniczne w Europie … wybrali również:

Bukowska-Marczak Ewa - Przyjaciele, koledzy, wrogowie? Relacje pomiędzy polskimi, żydowskimi i ukraińskimi studentami Uniwersytetu Jana Kazimierza we Lwowie w okresie międzywojennym (1918-1939)
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bukowska-Marczak Ewa
Wydawca: Neriton
Rok wydania: 2020
Stron: 304
37.00 zł
25.60 zł
Dodaj do koszyka
Szulczyński Andrzej - Sądownictwo polskie w Generalnym Gubernatorstwie 1939-1945
-9%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szulczyński Andrzej
Wydawca: Wydawnictwo SŁOWO
Rok wydania: 2020
Stron: 194
33.00 zł
30.19 zł
Dodaj do koszyka
Tendera-Właszczuk Helena, Bąba Wojciech, Cymbranowicz Katarzyna, Żaba Grzegorz - Piętnaście lat członkostwa Polski w Unii Europejskiej
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Tendera-Właszczuk Helena, Bąba Wojciech, Cymbranowicz Katarzyna, Żaba Grzegorz
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2020
Stron: 126
40.00 zł
30.20 zł
Dodaj do koszyka
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał - Historia ustroju i prawa polskiego
-3%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał
Wydawca: Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis
Rok wydania: 2009
Stron: 693
75.00 zł
72.75 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Publiczne media elektroniczne w Europie - Jaskiernia Alicja
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Historia poszczególnych krajów i krain » Historia Europy
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10