X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Skrzyński Dariusz - Nowe prawo oświatowe - zmiany organizacyjno-kadrowe. praktyczny poradnik - wzory dokumentów
-27%
+ do schowka
178.50 zł
131.18 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 47.32 zł
Cena katalogowa: 178.50 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Skrzyński Dariusz
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 200
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

83.79 zł

Rabat: 9.21 zł
Cena katalogowa: 93.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Radio & Television Commercial 3e

Stanley Tannenbaum,Frank Brady,Albert Book
Wydawca: National Textbook Company
Rok wydania: 1996
Stron: 232
ISBN: 9780844230139

Opis:

The Radio & Television Commercial gives you the practical guidance needed to create more powerful commercials that will sell more product. Whether you are a beginning student or a seasoned veteran, you`ll find fresh insights and tips for creating more effective commercials, including easy-to-use guidelines that show how to think about, how to develop, and how to write a solid creative strategy - and integrate it into your overall plan; creative checkpoints and principles for evaluating radio and TV writing; suggestions for picking the best format - from problem-solution, to slice-of-life, to demonstration and more - for selling your product; tips for choosing the specific medium - from a 15-second radio spot to a 30-minute infomercial; cost-effective guidelines that enable you to produce high-quality commercials on a limited budget; dozens of problem-solving exercises that help you challenge your skills and build a portfolio to showcase your creativity for prospective clients and employers; current examples of outstanding commercials; and practical guidelines for testing and evaluating finished commercials.

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Radio & Television Commercial 3e - Stanley Tannenbaum,Frank Brady,Albert Book
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10