X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy



Kraków 2021


Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy

Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy
Dorren Gaston
Kraków 2021


Irak. Piekło w raju

Irak. Piekło w raju
Smoleński Paweł
Sękowa 2021


Sekretne życie mózgu nastolatka

Sekretne życie mózgu nastolatka
Blackemore Sarah-Jayne
Maksymowicz-Hamann Jowita
Warszawa 2021


Gierek i jego czerwony dwór

Gierek i jego czerwony dwór
Kienzler Iwona
Warszawa 2021


Podpis w komórce

Podpis w komórce
Meyer Stephen C.
Warszawa 2021

Sztuka odpoczynku

Sztuka odpoczynku
Hammond Claudia
Smoleńska Elżbieta
Warszawa 2021

Pokaz

23.49 zł

Rabat: 5.51 zł
Cena katalogowa: 29.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Regionalizm i tożsamość kulturowa. Winiarstwo a media

red: Buck Andrzej, Bartkowiak Przemysław seria: SERIA HISTORYCZNA
Wydawca: SBP
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania:
Stron: 236
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788365741660

Opis:

Odrodzenie lubuskiego winiarstwa jest faktem, który dociera nie tylko do świadomości mieszkańców całej Polski, ale także poza jej granice. Wina z licznych i coraz lepiej prosperujących lubuskich winnic mają już swoich fanów i koneserów. Mamy już polskie wino, które zachwyca gości i mieszkańców, budując markę województwa lubuskiego. Każda instytucja, zjawisko, wydarzenie ma swój wymiar medialny - żyje w mediach. Celem publikacji jest próba spojrzenia na tradycję i współczesność lubuskiego winiarstwa pod kątem szeroko pojmowanych mediów - od książki i prasy, poprzez radio, telewizję i wreszcie internet. Pragniemy podsumować minione trzydziestolecie, które było przełomowe także dla samych mediów, i spróbować nakreślić medialny obraz lubuskiego winiarstwa, jego główne wątki i przemiany.

Klienci, którzy kupili Regionalizm i tożsamość kulturowa. Winiarstwo … wybrali również:

Waszkiewicz-Raviv Alicja - Wizualny PR. Siła obrazów w komunikacji organizacji
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Waszkiewicz-Raviv Alicja
Wydawca: wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego
Rok wydania: 2021
Stron: 230
42.00 zł
35.70 zł
Dodaj do koszyka
Sadowski Bogdan - Biologiczne mechanizmy zachowania się ludzi i zwierząt
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Sadowski Bogdan
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania: 189
Stron: 586
59.00 zł
46.31 zł
Dodaj do koszyka
Helios Joanna, Jedlecka Wioletta - Przemoc instytucjonalna wobec dzieci. Kulturowe uzasadnienie przemocy instytucjonalnej
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Helios Joanna, Jedlecka Wioletta
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 1
Stron: 206
50.00 zł
36.74 zł
Dodaj do koszyka
Berne Eric - W co grają ludzie. Psychologia stosunków międzyludzkich
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Berne Eric
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: 1
Stron: 159
49.00 zł
38.46 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Regionalizm i tożsamość kulturowa. Winiarstwo a media -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Socjologia. Społeczeństwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10