X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Skrzyński Dariusz - Nowe prawo oświatowe - zmiany organizacyjno-kadrowe. praktyczny poradnik - wzory dokumentów
-27%
+ do schowka
178.50 zł
131.18 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 47.32 zł
Cena katalogowa: 178.50 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Skrzyński Dariusz
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 200
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

33.27 zł

Rabat: 11.63 zł
Cena katalogowa: 44.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Reklama

Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania: 2009
Wydanie: 2
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 198
Format: A5
ISBN: 8220818581

Opis:

Jest to nowe zmienione i rozszerzone wydanie popularnej książki poświęconej zagadnieniom reklamy. Autor wyjaśnia w niej, czym jest i jak działa reklama, podpowiada, jak opracować strategię reklamy, ucząc przy tym, co składa się na strategię reklamy, jak i gdzie zdobyć potrzebne informacje, do kogo i w  jakim celu skierować reklamę, co i jak obiecać w reklamie, jak przygotować plan mediów oraz ile wydać na reklamę. Pomaga także wybrać odpowiednie media i  rodzaje reklamy oraz tłumaczy, jak przeprowadzić testowanie wstępne reklamy oraz zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej.

Spis treści:

Część I: Czym jest i jak działa reklama ?
1. Co jest, a co nie jest reklamą? Konkurs to nie reklama Pi-ar nie sprzedaje produktu Sponsoring, czyli coś za coś Za pieniądze i bez ludzi
2. Jak działa reklama?
Hierarchia efektów Lewa półkula u kupującego samochód Cztery kategorie reklam Czy reklama jest tak skuteczna, jak chcemy wierzyć?
Część II: Jak przygotować strategię reklamy ?

3. Co składa się na strategię reklamy?
Cykl planowania reklamy Kinga Typowy układ briefu 4. Jak zdobyć potrzebne do briefu informacje? Nie trzeba zaczynać od kosztownych badań Badania konsumentów "Jak i dlaczego", a nie "ile"? Wywiad grupowy Techniki projekcyjne Badania marketingowe nie odpowiedzą na każde pytanie! 5. Do kogo i w jakim celu skierować reklamę? Z miłości, a nie z lenistwa Pięć grup konsumentów Cele behawioralne Uświadomienie Rozpoznawanie Przypomnienie Postawa wobec marki Dlaczego miałbym to kupić? Emocje w reklamie Cele reklamy
6. Co i jak obiecać w reklamie?
USP i tym podobne Strategia pozycjonowania Jak to się robi w praktyce? Jak jest odbierana treść reklamy? Ekspert czy Kowalski? Co zrobić, żeby zwrócić uwagę? Jak zapewnić zrozumiałość? Jak zwiększyć prawdopodobieństwo pozytywnej interpretacji? 7. Jak przygotować plan mediów? Plan mediów Źródła informacji Intermedia Intramedia Zasięg i częstotliwość reklamy Czy wystarczy trzy razy? Zmęczenie reklamą GRP Zasięg czy częstotliwość - dylemat "krótkiej kołdry" Rozkład reklamy w czasie
8. Ile wydać na reklamę?
Analogia historyczna Procentowy udział w obrotach Tyle, ile najgroźniejszy konkurent Odpowiedni udział w reklamie branży "Budżet z sufitu" albo tyle, ile się da (na ile pozwolą dyrektor, księgowy, związki zawodowe) Metoda zadaniowa "Ile wydać" czy "gdzie wydać" Część III: Jak wykorzystać media w reklamie ? 9. Reklama telewizyjna Jak jest oglądana reklama w telewizji? Telewidzowie zapamiętują niewiele Coraz więcej reklam Co widać i co słychać? Sześć podstawowych form reklamówek Nowe trendy w reklamie telewizji Mnożnik mediów 10. Reklama prasowa Jak czytelnik prasy widzi reklamę? Zmęczenie reklamą prasową Jak zaprojektować ogłoszenie prasowe?
11. Reklama radiowa
Skuteczna reklama radiowa Kto i co reklamuje?
12. Reklama zewnętrzna
Kto i co reklamuje? Jak zaprojektować plakat reklamowy? 13. Marketing bezpośredni Co to jest marketing bezpośredni? Klienci Kiedy najlepiej? Reklama pocztowa Telemarketing
Część IV: Jak mierzyć skuteczność reklamy ?
14. Testowanie wstępne reklamy Dlaczego testować? Cele testowania wstępnego Przedmiot badań Kiedy testować? Metody testowania wstępnego Ograniczenia testowania wstępnego 15. Jak zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej? System kompletnej oceny kampanii reklamowej Pomiar krótkookresowych efektów ekonomicznych Badania diagnostyczne - w jaki sposób reklama zadziałała? Fizjologiczny pomiar skuteczności pojedynczych reklam Długookresowe efekty ekonomiczne reklamy Proces badań skuteczności reklamy

Klienci, którzy kupili Reklama wybrali również:

Dobek-Ostrowska Bogusława - Komunikowanie polityczne i publiczne
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dobek-Ostrowska Bogusława
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Stron: 434
54.00 zł
45.90 zł
Dodaj do koszyka
red.Adamik-Szysiak Małgorzata - Mediatyzacja komunikowania politycznego. W kręgu badań politologicznych i medioznawczych
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Adamik-Szysiak Małgorzata
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2015
Stron: 178
31.50 zł
24.57 zł
Dodaj do koszyka
red.Hofman Iwona, red.Kępa-Figura Danuta - Współczesne media - medialny obraz świata t. 1, Zagadnienia teoretyczne
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Hofman Iwona, red.Kępa-Figura Danuta
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2015
Stron: 316
39.90 zł
31.12 zł
Dodaj do koszyka
Godzic Wiesław, Bauer Zbigniew - E-gatunki. Dziennikarz w nowej przestrzeni komunikowania
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Godzic Wiesław, Bauer Zbigniew
Wydawca: Wydawnictwo POLTEXT
Rok wydania: 2015
Stron: 300
44.90 zł
33.23 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Reklama - Kall Jacek
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10