X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks postępowania cywilnego. Komentarz do zmian
-8%
+ do schowka
149.00 zł
137.08 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 11.92 zł
Cena katalogowa: 149.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. Beck
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

31.92 zł

Rabat: 7.98 zł
Cena katalogowa: 39.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Reklama a postawy prozdrowotne. ujęcie ekonomiczno-prawne

Barańska Marzena, Mruk Henryk
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: Kraków
Stron: 264
Format: 15.8x23.5cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788323346302

Opis:

Jakość życia oraz zdrowie ludzi zależą od wielu różnych czynników. Mając wiedzę o ich znaczeniu, można łatwiej podejmować właściwe decyzje, aby żyć długo i w dobrym zdrowiu. Przede wszystkim należy brać pod uwagę indywidualną odpowiedzialność za stan własnego zdrowia. Trzeba jednak wiedzieć, że mózgi ludzi są nastawione na poznawanie otoczenia, a nie analizowanie siebie. Konieczne jest zatem wkładanie wysiłku w działania na rzecz świadomego zarządzania swoimi działaniami. Można tutaj wskazać na racjonalność w odżywianiu się, utrzymywanie organizmu w ruchu, budowanie relacji z innymi ludźmi, a także stawianie sobie celów i kierowanie się własnym systemem wartości. Zachowania i praktyki prozdrowotne ludzi są również kształtowane przez różnorodne narzędzia komunikacji, w tym promocji i reklamy. W trosce o wspólne dobro istotne jest tworzenie uregulowań prawnych, które pozwolą na podejmowanie działań zgodnych z interesem wszystkich podmiotów z obszaru rynku zdrowia. Dotyczy to poprawności reklamy artykułów żywnościowych i farmaceutycznych, opakowań produktów, sposobów ich ekspozycji na półkach sklepowych oraz przestrzegania etyki w sferze konkurencji rynkowej. Autorzy, reprezentując nauki prawne i ekonomiczne, połączyli swą wiedzę i doświadczenia, aby podzielić się krytycznymi refleksjami na temat uwarunkowań w procesie podnoszenia jakości życia i zdrowia społeczeństwa.

Klienci, którzy kupili Reklama a postawy prozdrowotne. ujęcie … wybrali również:

Opracowanie zbiorowe - Zawody medyczne – ciągłość i zmiana
-34%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Opracowanie zbiorowe
Wydawca: UNIVERSITAS
Rok wydania: 2019
39.00 zł
25.66 zł
Dodaj do koszyka
Statystyczny drogowskaz 1. Praktyczne wprowadzenie do wnioskowania statystycznego
-19%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Sedno
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 189
Stron: 298
59.00 zł
47.79 zł
Dodaj do koszyka
Bedyńska Sylwia, Książek Monika - Statystyczny drogowskaz 3. Praktyczny przewodnik modeli regresji oraz równań strukturalnych
-19%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bedyńska Sylwia, Książek Monika
Wydawca: Wydawnictwo Akademickie
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 248
59.00 zł
47.79 zł
Dodaj do koszyka
Berne Eric - W co grają ludzie. Psychologia stosunków międzyludzkich
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Berne Eric
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 189
Stron: 158
39.00 zł
30.22 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Reklama a postawy prozdrowotne. ujęcie ekonomiczno-prawne - Barańska Marzena, Mruk Henryk
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Socjologia. Społeczeństwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10