X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Brunton Finn, Nissenbaum Helen - Zmyl trop Na barykadach prywatności w sieci. Przewodnik
-25%
+ do schowka
39.00 zł
29.44 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 9.56 zł
Cena katalogowa: 39.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Brunton Finn, Nissenbaum Helen
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 189
Stron: 252
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

31.92 zł

Rabat: 7.98 zł
Cena katalogowa: 39.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: 4-5 dni roboczych

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Reklama a postawy prozdrowotne. ujęcie ekonomiczno-prawne

Barańska Marzena, Mruk Henryk
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: Kraków
Stron: 264
Format: 15.8x23.5cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788323346302

Opis:

Jakość życia oraz zdrowie ludzi zależą od wielu różnych czynników. Mając wiedzę o ich znaczeniu, można łatwiej podejmować właściwe decyzje, aby żyć długo i w dobrym zdrowiu. Przede wszystkim należy brać pod uwagę indywidualną odpowiedzialność za stan własnego zdrowia. Trzeba jednak wiedzieć, że mózgi ludzi są nastawione na poznawanie otoczenia, a nie analizowanie siebie. Konieczne jest zatem wkładanie wysiłku w działania na rzecz świadomego zarządzania swoimi działaniami. Można tutaj wskazać na racjonalność w odżywianiu się, utrzymywanie organizmu w ruchu, budowanie relacji z innymi ludźmi, a także stawianie sobie celów i kierowanie się własnym systemem wartości. Zachowania i praktyki prozdrowotne ludzi są również kształtowane przez różnorodne narzędzia komunikacji, w tym promocji i reklamy. W trosce o wspólne dobro istotne jest tworzenie uregulowań prawnych, które pozwolą na podejmowanie działań zgodnych z interesem wszystkich podmiotów z obszaru rynku zdrowia. Dotyczy to poprawności reklamy artykułów żywnościowych i farmaceutycznych, opakowań produktów, sposobów ich ekspozycji na półkach sklepowych oraz przestrzegania etyki w sferze konkurencji rynkowej. Autorzy, reprezentując nauki prawne i ekonomiczne, połączyli swą wiedzę i doświadczenia, aby podzielić się krytycznymi refleksjami na temat uwarunkowań w procesie podnoszenia jakości życia i zdrowia społeczeństwa.

Klienci, którzy kupili Reklama a postawy prozdrowotne. ujęcie … wybrali również:

Florczak Izabela, Otto Marta redakcja naukowa - Prekaryzacja zatrudnienia. Wyzwania dla prawa pracy w Europie
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Florczak Izabela, Otto Marta redakcja naukowa
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 1058
Stron: 342
70.00 zł
52.84 zł
Dodaj do koszyka
Nowak Stefan - Metodologia badań społecznych
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Nowak Stefan
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 189
Stron: 496
69.00 zł
52.09 zł
Dodaj do koszyka
Pabian Arnold, Pabian Barbara - Wielokulturowość w szkolnictwie wyższym. Zarządzanie i komunikacja z cudzoziemcami z perspektywy różnic kulturowych
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Pabian Arnold, Pabian Barbara
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 1058
Stron: 174
49.00 zł
36.99 zł
Dodaj do koszyka
Problemy wielokulturowości w medycynie
-21%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 189
Stron: 396
109.00 zł
86.64 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Reklama a postawy prozdrowotne. ujęcie ekonomiczno-prawne - Barańska Marzena, Mruk Henryk
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Socjologia. Społeczeństwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10