X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Aleksander Kaźmierski - Meritum. Podatki 2020
-23%
+ do schowka
259.00 zł
200.70 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 58.30 zł
Cena katalogowa: 259.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Aleksander Kaźmierski
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1
Stron: 2592
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

76.72 zł

Rabat: 22.28 zł
Cena katalogowa: 99.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Reklama apteki. Czy na prawdę...

Mateusz Dończyk, Marcin Stupak
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2020
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 136
Format: 18.0x43.0cm
ISBN: 9788381872690

Opis:

Reklama apteki Czy naprawdę wszystko jest zabronione?. Praktyczny przewodnik po możliwych formach aktywności 

W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowiązującego zakazu reklamy oraz zaprezentowano rekomendacje wobec możliwego postępowania przez prowadzących apteki. Autorzy, uwzględniając istotny aspekt praktyczny książki, za pomocą klarownych argumentów określają granicę, dotychczas budzącą wątpliwości, między „informowaniem” a „reklamowaniem” i kwalifikują obie czynności. Właściciele aptek i ich pracownicy poznają także przykładowe działania marketingowe oraz znajdą odpowiedzi na pytania: - jak bezpiecznie budować wizerunek i markę apteki; - w jaki sposób tworzyć nowoczesną infrastrukturę apteki; - jakie są możliwości wykorzystania nowoczesnych środków marketingowych; - w jakich sytuacjach informowanie o lokalizacji apteki grozi sankcją; - w jaki sposób prowadzić aktywność na rzecz zdrowia publicznego; - jakie argumenty podnieść w odwołaniu od decyzji nakładającej sankcję; - jak opracować politykę działań marketingowych, stanowiącą element systemu compliance apteki.

Klienci, którzy kupili Reklama apteki. Czy na prawdę... wybrali również:

Błaszczyk Magdalena, Zientara Anna - Prawo karne Minirepetytorium (wyd. 2020)
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Błaszczyk Magdalena, Zientara Anna
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2020
Stron: 436
22.90 zł
17.75 zł
Dodaj do koszyka
Grodzki Romuald - Zarządzanie kryzysowe. Dobre praktyki
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Grodzki Romuald
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2020
Stron: 172
45.00 zł
33.97 zł
Dodaj do koszyka
Jankowska Marlena, Pawełczyk Mirosław, Warmuzińska Agnieszka - Prawo designu i mody. Kreowanie produktu
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jankowska Marlena, Pawełczyk Mirosław, Warmuzińska Agnieszka
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2020
Stron: 324
63.00 zł
47.56 zł
Dodaj do koszyka
Moskała Piotr - Prawne instrumenty zarządzania zgrupowaniem spółek kapitałowych
-10%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Moskała Piotr
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2020
Stron: 544
199.00 zł
179.10 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Reklama apteki. Czy na prawdę... - Mateusz Dończyk, Marcin Stupak
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Prawo i administracja » Prawo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10