X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

VAT. Komentarz 2017
-16%
+ do schowka
349.00 zł
294.87 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 54.13 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1534
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

69.79 zł

Rabat: 29.21 zł
Cena katalogowa: 99.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Reklama Aspekty prawne

Wydawca: Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 856
Format: 13.0x20.5cm
Oprawa:
ISBN: 9788326416309

Opis:

W publikacji w kompleksowy sposób przedstawiono istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym zagadnienia z zakresu zwalczania nieuczciwej reklamy, reklamy wybranych towarów i usług, reklamy w mediach, ochrony własności intelektualnej i dóbr osobistych w reklamie, dochodzenia roszczeń i stosowanych sankcji. W opracowaniu uwzględniono szereg polskich aktów prawnych, prawo międzynarodowe, prawo Unii Europejskiej oraz wybranych państw członkowskich, prawo amerykańskie, a także regulacje pozaprawne, takie jak kodeksy postępowania w dziedzinie reklamy. Zaprezentowano również bogaty wybór piśmiennictwa polskiego i zagranicznego, najnowsze orzecznictwo sadów krajowych, Trybunału Sprawiedliwości, Europejskiego Trybunału Praw Człowieka, a także decyzje Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz uchwały Komisji Etyki Reklamy. Rozważania prawne wzbogacono o analizę wybranych problemów ekonomicznych i psychologicznych, niezbędnych do prawidłowego stosowania prawa reklamy. Stan prawny na 1 stycznia 2012 roku.

Klienci, którzy kupili Reklama Aspekty prawne wybrali również:

Murdoch Anna - Kreatywność w reklamie
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Murdoch Anna
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Stron: 248
44.00 zł
31.24 zł
Dodaj do koszyka
Napierała Magdalena - Filozofia reklamy Historia Psychologia Techniki
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Napierała Magdalena
Wydawca: PETRUS
Rok wydania: 2012
Stron: 208
29.90 zł
21.32 zł
Dodaj do koszyka
Jakub Gosz, Paweł Gutowski, Katarzyna Kaczanowska - Prawa autorskie i licencje w IT
-15%
+ do schowka
E-BOOK MOBI
Jakub Gosz, Paweł Gutowski, Katarzyna Kaczanowska
Wydawca: Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Rok wydania: 2014
Stron: 44
59.00 zł
50.15 zł
Dodaj do koszyka
red.Flisak Damian - Prawo autorskie i prawa pokrewne. Komentarz
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Flisak Damian
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2015
Stron: 1559
199.00 zł
140.28 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Reklama Aspekty prawne -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Marketing. Badania marketingowe » Reklama. Promocja
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10