X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Marek Budzisz - Samotność strategiczna Polski
-36%
+ do schowka
79.91 zł
50.98 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 28.93 zł
Cena katalogowa: 79.91 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Marek Budzisz
Wydawca: Zona Zero
Rok wydania: 2023
Stron: 400
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

130.96 zł

Rabat: 38.04 zł
Cena katalogowa: 169.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Reklama. Aspekty prawne. Nowe wyzwania

Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2023
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 880
Format: A5
Oprawa: twarda
ISBN: 9788382867572

Opis:

Reklama. Aspekty prawne. Nowe wyzwania

Książka kompleksowo omawia istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym m.in.:
- nieuczciwą reklamę (wprowadzenie w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk oraz ukryta, greenwashing),
- nowe technologie i ochronę danych osobowych (reklama online a dane osobowe, technologia mieszanej rzeczywistości w reklamie),
- reklamę naśladowczą i body image advertising,
- reklamę wybranych towarów i usług (reklamę podgrzewanych wyrobów tytoniowych, żywności dla dzieci, suplementów diety oraz leków biologicznych).

Autorzy odnoszą się przy tym do problemów interdyscyplinarnych, takich jak psychologia a model konsumenta oraz psychologiczna perspektywa reklamy zawodów prawniczych. Opisują także zjawisko nadużycia pozycji dominującej na rynku reklamy internetowej oraz wagę przejrzystości w reklamie politycznej.

Książka jest przeznaczona dla prawników praktyków zajmujących się prawem reklamy, ochroną konsumentów i konkurentów, przedsiębiorców, reklamodawców i twórców reklamy. Tematyka przedstawiona w publikacji zainteresuje również przedstawicieli nauki oraz studentów prawa, administracji, marketingu, psychologii, socjologii i dziennikarstwa.

Klienci, którzy kupili Reklama. Aspekty prawne. Nowe wyzwa… wybrali również:

Rybakowski Janusz - Psychofarmakologia kliniczna
-21%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Rybakowski Janusz
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2022
Stron: 894
209.00 zł
166.13 zł
Dodaj do koszyka
red. Tadeusz Konieczny - Stres w organizacji
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red. Tadeusz Konieczny
Wydawca: Harmonia
Rok wydania: 2014
Stron: 180
33.00 zł
23.53 zł
Dodaj do koszyka
Marek Kulczycki, Mariusz Wiatr - Polskie interesy narodowe
-34%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Marek Kulczycki, Mariusz Wiatr
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wydania: 2022
Stron: 316
59.75 zł
39.55 zł
Dodaj do koszyka
Grzegorz Kuca - Finanse publiczne w sytuacjach kryzysowych
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Grzegorz Kuca
Wydawca: Księgarnia Akademicka
Rok wydania: 2022
Stron: 311
38.00 zł
27.74 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Reklama. Aspekty prawne. Nowe wyzwania - red.Namysłowska Monika
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Prawo » Prawo autorskie. Prawo patentowe
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10


Księgarnia Iuris Prudentia Katarzyna Glimasińska jest beneficjentem programu własnego Instytutu Książki "Certyfikat dla małej księgarni"