X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

46.66 zł

Rabat: 8.24 zł
Cena katalogowa: 54.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Reklama cyfrowa Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych

McStay Andrew
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania: 2020
Wydanie: 1
Miejsce wydania:
Stron: 306
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788381426176

Opis:

W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian. Autor podkreśla rolę kreatywności, ale docenia też wkład sztucznej inteligencji w reklamę; komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowym. Uwzględniając dynamikę zmian, ukazuje praktyczne działania, w których łączy perspektywy branżowe i naukowe z inspirującymi przykładami. Dużą zaletą książki jest jej przejrzysty układ – czytelnik może szybko przejść do interesujących go zagadnień i pominąć znane mu treści. Nie jest też ona zamkniętą wykładnią wiedzy, ale zachęca do rozważań i realizacji własnych pomysłów. To niezbędne źródło informacji dla praktyków, a także idealny pad ręcznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes.

Klienci, którzy kupili Reklama cyfrowa Podręcznik. Analiza … wybrali również:

Olchowicz Irena, Jamroży Marcin - Rachunkowość podatkowa. Analiza w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Olchowicz Irena, Jamroży Marcin
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2020
Stron: 332
65.00 zł
49.07 zł
Dodaj do koszyka
McAfee Andrew, Brynjolfsson Erik - Maszyna Platforma Tłum. Jak ujarzmić cyfrową rewolucję?
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
McAfee Andrew, Brynjolfsson Erik
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2019
Stron: 328
69.00 zł
53.47 zł
Dodaj do koszyka
Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2020
Stron: 204
48.00 zł
36.24 zł
Dodaj do koszyka
Dróżdż Mateusz - Ustawa o bezpieczeństwie imprez masowych. Komentarz
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dróżdż Mateusz
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2020
Stron: 490
199.00 zł
170.13 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Reklama cyfrowa Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych - McStay Andrew
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10