X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Trump Donald J., Schwartz Tony - The Art of the Deal, czyli sztuka robienia interesów
-29%
+ do schowka
51.30 zł
36.42 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 14.88 zł
Cena katalogowa: 51.30 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Trump Donald J., Schwartz Tony
Wydawca: FIJORR PUBLISHING
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 332
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

51.35 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 51.35 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Reklama i PR na rozdrożu?

Wydawca: Wydawnictwo Forum Naukowe
Rok wydania: 2008
Miejsce wydania: Poznań
Stron: 174
Format: A5
ISBN: 9788361053095

Opis:

Pogłębione spojrzenie na zagadnienia reklamy oraz public relations wpisuje się w toczącą się dyskusję na temat zmian paradygmatu ekonomii jako nauki. Wiąże się to zarówno z dostrzeganiem w konsumencie istoty nie tylko racjonalnej, ale także (a może przede wszystkim) emocjonalnej, jak i uwzględnieniem kontekstu społecznego, który matematyczna szkoła ekonomii odsunęła na plan dalszy. Integrowanie ekonomii z naukami społecznymi, z którymi jest ona formalnie związana, można uznać za nurt interesujący oraz właściwy. W powiązaniu z tymi kierunkami badań i myślenia naukowego można rozpatrywać treści zawarte w pracy.
ze Wstępu prof. Henryka Mruka

Obok podręczników porządkujących i klasyfikujących dokonania nauki potrzebne są także takie jak właśnie ta praca, które pokazują problemy w szerszej perspektywie, pozwalającej na szukanie nowych rozwiązań, metod i refleksji.
prof. Henryk Mruk

Neuronauka (neuroscience) wnika bardzo głęboko w zrozumienie tego, jak wyglądają utajone procesy podejmowania decyzji, jak pozyskujemy informacje, poznajemy, decydujemy. Implikacje wynikające z tych odkryć dają podstawy do tego, by przestać się błąkać.
Janusz Plencler

[...] poezja ma wszystko, co potrzebne, by być towarem pożądanym w każdym polskim domu.
Dariusz Sośnicki

Jeśli zgodzimy się z tezą, iż możliwość wyboru jest wyznacznikiem człowieczeństwa, to metafora rozdroża, na jakim znajduje się człowiek, pojawi się w całym swoim blasku.
prof. Stanisław Obirek

Klienci, którzy kupili Reklama i PR na rozdrożu? wybrali również:

Dobek-Ostrowska Bogusława - Komunikowanie polityczne i publiczne
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dobek-Ostrowska Bogusława
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2006
Miejsce wydania: 189
Stron: 434
54.00 zł
45.90 zł
Dodaj do koszyka
red.Adamik-Szysiak Małgorzata - Mediatyzacja komunikowania politycznego. W kręgu badań politologicznych i medioznawczych
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Adamik-Szysiak Małgorzata
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 11
Stron: 178
31.50 zł
24.57 zł
Dodaj do koszyka
red.Hofman Iwona, red.Kępa-Figura Danuta - Współczesne media - medialny obraz świata t. 1, Zagadnienia teoretyczne
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Hofman Iwona, red.Kępa-Figura Danuta
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 11
Stron: 316
39.90 zł
31.12 zł
Dodaj do koszyka
Godzic Wiesław, Bauer Zbigniew - E-gatunki. Dziennikarz w nowej przestrzeni komunikowania
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Godzic Wiesław, Bauer Zbigniew
Wydawca: Wydawnictwo POLTEXT
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 300
44.90 zł
33.23 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Reklama i PR na rozdrożu? - Mruk Henryk (red.)
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10