X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Gambarelli Gianfranco - Wspinaczka po profesurę. Przewodnik po karierze akademickiej - od upadków na kolana i ciosów w plecy do zaszczytów.
-22%
+ do schowka
35.00 zł
27.30 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 7.70 zł
Cena katalogowa: 35.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Gambarelli Gianfranco
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1058
Stron: 140
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

17.43 zł

Rabat: 7.47 zł
Cena katalogowa: 24.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Reklama jako proces komunikacji

Wydawca: Wydawnictwo ASTRUM
Rok wydania: 2005
Miejsce wydania: Wrocław
Stron: 170
Format: A5
Oprawa: miekka
ISBN: 9788372771230

Opis:

Reklama jako proces komunikacji

To doskonałe źródło wiedzy na temat reklamy, przeznaczone dla bardzo szerokiego kręgu odbiorców - dla studentów kierunków humanistycznych, dla właścicieli mniejszych i większych firm, dla chcących poszerzyć swe kwalifikacje pracowników działów sprzedaży i public relations oraz dla wszystkich tych, którzy pragną nauczyć się bardziej świadomie odczytywać przekazy reklamowe oraz nie ulegać bezwiednie zawartym w reklamie mechanizmom perswazyjnym.

Klienci, którzy kupili Reklama jako proces komunikacji wybrali również:

Stuart-Hamilton Ian - Psychologia starzenia się
-35%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Stuart-Hamilton Ian
Wydawca: Zysk i S-ka
Rok wydania: 2016
Stron: 303
39.90 zł
26.13 zł
Dodaj do koszyka
Sara Savage - Konflikt w relacjach. Zrozumieć i przezwyciężyć
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Sara Savage
Wydawca: W drodze
Rok wydania: 2012
Stron: 264
37.00 zł
27.05 zł
Dodaj do koszyka
Beata Kapcewicz - Samo sedno - Networking w karierze.
-46%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Beata Kapcewicz
Wydawca: Edgard
Rok wydania: 2013
Stron: 224
39.90 zł
21.47 zł
Dodaj do koszyka
Jędrzejewski Stanisław - Radio publiczne w Europie. Program, finansowanie, technologia, audytorium
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jędrzejewski Stanisław
Wydawca: Wydawnictwo POLTEXT
Rok wydania: 2015
Stron: 244
49.90 zł
36.93 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Reklama jako proces komunikacji - Benedikt Antoni
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Podręczniki. Ćwiczenia i zadania
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10