X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Skrzyński Dariusz - Nowe prawo oświatowe - zmiany organizacyjno-kadrowe. praktyczny poradnik - wzory dokumentów
-27%
+ do schowka
178.50 zł
131.18 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 47.32 zł
Cena katalogowa: 178.50 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Skrzyński Dariusz
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 200
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

17.43 zł

Rabat: 7.47 zł
Cena katalogowa: 24.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Reklama jako proces komunikacji

Wydawca: Wydawnictwo ASTRUM
Rok wydania: 2005
Miejsce wydania: Wrocław
Stron: 170
Format: A5
Oprawa: miekka
ISBN: 9788372771230

Opis:

Reklama jako proces komunikacji

To doskonałe źródło wiedzy na temat reklamy, przeznaczone dla bardzo szerokiego kręgu odbiorców - dla studentów kierunków humanistycznych, dla właścicieli mniejszych i większych firm, dla chcących poszerzyć swe kwalifikacje pracowników działów sprzedaży i public relations oraz dla wszystkich tych, którzy pragną nauczyć się bardziej świadomie odczytywać przekazy reklamowe oraz nie ulegać bezwiednie zawartym w reklamie mechanizmom perswazyjnym.

Klienci, którzy kupili Reklama jako proces komunikacji wybrali również:

Turner Jonathan H., Stets Jan E. - Socjologia emocji
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Turner Jonathan H., Stets Jan E.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2009
Stron: 368
59.00 zł
41.89 zł
Dodaj do koszyka
Giddens Anthony, Sutton Philip W. - Socjologia Kluczowe pojęcia
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Giddens Anthony, Sutton Philip W.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2014
Stron: 312
54.00 zł
38.34 zł
Dodaj do koszyka
Jędrzejewski Stanisław - Radio publiczne w Europie. Program, finansowanie, technologia, audytorium
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jędrzejewski Stanisław
Wydawca: Wydawnictwo POLTEXT
Rok wydania: 2015
Stron: 244
49.90 zł
36.93 zł
Dodaj do koszyka
red.Gajlewicz Michał, red.Gajlewicz-Korab Katarzyna - Dziennikarstwo a public relations
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Gajlewicz Michał, red.Gajlewicz-Korab Katarzyna
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2015
Stron: 154
40.00 zł
30.20 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Reklama jako proces komunikacji - Benedikt Antoni
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Podręczniki. Ćwiczenia i zadania
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10