X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

VAT. Komentarz 2017
-16%
+ do schowka
349.00 zł
294.87 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 54.13 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1534
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

36.99 zł

Rabat: 12.01 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: 24h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Reklama w procesach konkurencji

Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 238
Format: B5
ISBN: 9788376413952

Opis:

Reklama w procesach konkurencji

Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzględniające najnowsze badania z  zakresu zarządzania reklamą i jego wpływu na konkuren­cyjność przedsiębiorstwa, które wypełnia lukę poznawczą dotyczącą rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodzą pomiędzy tymi zagadnieniami. Zespół autorów skoncentrował swoją uwagę na różnych aspektach tego procesu: zjawiskach kon­kurencji i konkurencyjności, międzynarodowym kontekście prowadzenia działań reklamowych, przebiegu procesów reklamowych w  przedsiębiorstwie oraz zagad­nieniach postrzegania reklamy wśród jej odbiorców, spinając je odniesieniami do tendencji rozwojowych rynku reklamowego.

Zawarte w publikacji rozważania obejmują zarówno zagadnienia teoretyczne poświęcone wskazanej problematyce, jak i praktycznie nawiązujące do szeroko zakrojonych badań empirycznych polskich przedsiębiorstw. Niezwykle ważnym walorem tej monografii jest przywołanie i analiza wyników badań empirycznych przeprowadzonych na grupie 608 przedsiębiorstw, a dotyczących realizowanych w nich procesów zarządzania działalnością reklamową.


Spis treści:

Wprowadzenie
Robert Nowacki, Marian Strużycki
 
Rozdział 1. Konkurencja jako obszar działań reklamowych – podstawy i uwarunkowania
Marian Strużycki
 
1.1. Ogólna charakterystyka związków zarządczych konkurencja – reklama
1.2. Operacyjne aspekty konkurencji jako pole działań reklamowych
   1.2.1. Kapitał intelektualny a pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa jako pole działań reklamowych
   1.2.2. Rola idei zrównoważonego rozwoju w procesach konkurencji
1.3. Reklama jako ogniwo zintegrowanej informacji rynkowej
1.4. Czynniki konkurencyjności uwzględnianie w skali przedsiębiorstwa – podstawy i komentarz do wyników badań
   1.4.1. Ogólne wyznaczniki wzrostu roli środków reklamowych
   1.4.2. Wybrane wyniki badań wraz z komentarzami
 
Rozdział 2. Internacjonalizacja przedsiębiorstw a ich konkurencyjność – kontekst skuteczności marketingowej
Katarzyna Bachnik
 
2.1. Umiędzynarodowienie przedsiębiorstw jako strategia rozwoju w dobie globalizacji
   2.1.1. Globalizacja, internacjonalizacja, konkurencyjność
   2.1.2. Sposoby wchodzenia na rynki zagraniczne a wybór strategii marketingowej
   2.1.3. Wyzwania związane z ekspansją na tle konkurencyjności gospodarki
2.2. Kulturowe determinanty działań marketingowych na rynkach międzynarodowych
   2.2.1. Różnorodność kulturowa a sfera marketingu
   2.2.2. Wpływ czynników kulturowych na funkcjonowanie przedsiębiorstwa a osiąganie przewagi konkurencyjnej
   2.2.3. Polska specyfika kulturowa
   2.2.4. Czynnik kulturowy a skuteczność promocji
   2.2.5. Znaczenie przekazu reklamowego w warunkach umiędzynarodowienia w opinii przedsiębiorstw

Rozdział 3. Procesy zarządzania działalnością reklamową w przedsiębiorstwach
Robert Nowacki
 
3.1. Zarządzanie działalnością reklamową
3.2. Przesłanki i cele działalności reklamowej w przedsiębiorstwach działających na rynku polskim
3.3. Identyfikacja docelowego audytorium odbiorców reklamy
3.4. Kształtowanie budżetu reklamowego
3.5. Wybór mediów i środków reklamy
3.6. Projektowanie przekazów reklamowych
3.7. Efekty działań reklamowych w opinii menedżerów
3.8. Wpływ działań reklamowych na konkurencyjność przedsiębiorstw
 
Rozdział 4. Reklama jako narzędzie zmiany zachowań konsumpcyjnych
Małgorzata Radziukiewicz

4.1. Współczesne przeobrażenia w konsumpcji
4.2. Postrzeganie reklamy w społeczeństwie
   4.2.1. Ogólna postawa wobec reklamy
   4.2.2. Preferencje wobec reklamy
   4.2.3. Techniki prezentacji reklamy
   4.2.4. Reklama a zachowania nabywców na rynku
   4.2.5. Reklama jako narzędzie konkurencji rynkowej
 
Rozdział 5. Tendencje rozwojowe rynku reklamowego w Polsce
Robert Nowacki
 
5.1. Zmiany w strukturze podmiotowej rynku usług reklamowych
5.2. Usługi reklamowe i ich jakość
5.3. Nakłady na działalność reklamową w mediach
5.4. Bariery działalności reklamowej przedsiębiorstw na rynku polskim
5.5. Perspektywy rozwoju reklamy w Polsce i jej wykorzystania w procesie kształtowania konkurencyjności przedsiębiorstw w  opinii podmiotów rynkowych
 
Zakończenie
Robert Nowacki
 
Bibliografia

Klienci, którzy kupili Reklama w procesach konkurencji wybrali również:

Kąkol Magdalena Katarzyna - Biuletyn Europejski 2006/2007
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kąkol Magdalena Katarzyna
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2007
Stron: 332
40.95 zł
29.89 zł
Dodaj do koszyka
Jaworski Jacek - Informacja finansowa w zarządzaniu małym przedsiębiorstwem. Potrzeby - źródła - wykorzystanie
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jaworski Jacek
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2012
Stron: 292
62.00 zł
48.36 zł
Dodaj do koszyka
Jabłoński Łukasz - Kapitał ludzki a konwergencja gospodarcza
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jabłoński Łukasz
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2012
Stron: 246
49.00 zł
36.50 zł
Dodaj do koszyka
red. Przybylska-Kapuścińska Wiesława - Reakcje rynku na kryzys finansowy
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red. Przybylska-Kapuścińska Wiesława
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2011
Stron: 130
47.00 zł
36.66 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Reklama w procesach konkurencji - red. Nowacki Robert, red. Strużycki Marian
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Podręczniki. Ćwiczenia i zadania
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10