X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kalendarz Dyrektora Szkoły 2017/2018
-25%
+ do schowka
49.00 zł
36.75 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 12.25 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 224
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

71.29 zł

Rabat: 18.61 zł
Cena katalogowa: 89.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: 24h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Relacje z kluczowymi klientami. Analiza i zarządzanie

seria: PUBLIKACJE BIZNESOWE
Wydawca: Oficyna Ekonomiczna
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: Kraków
Stron: 432
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 8388597752

Opis:

Autor szczegółowo omawia metody : tworzenia struktury organizacji zorientowanej na klienta, analizy rentowności kluczowych klientów, poprawy komunikacji z kluczowymi klientami, tworzenia efektywnego systemu motywacji dla zespołu ds. kluczowych klientów, przygotowania strategicznego planu sprzedaży oraz planu rozwoju współpracy z kluczowymi klientami, skutecznego negocjowania z kluczowymi klientami, wdrożenia systemu informacji o kluczowych klientach, oceny informatycznych systemów CRM.

Klienci, którzy kupili Relacje z kluczowymi klientami. Analiza … wybrali również:

Daszyńska-Żygadło Karolina - Wycena przedsiębiorstwa. Podejście scenariuszowe
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Daszyńska-Żygadło Karolina
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2015
Stron: 268
49.00 zł
34.54 zł
Dodaj do koszyka
Knowles Malcolm, Holton Elwood F., Swanson Richard - Edukacja dorosłych
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Knowles Malcolm, Holton Elwood F., Swanson Richard
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2009
Stron: 322
64.00 zł
45.11 zł
Dodaj do koszyka
red.Parczewska Teresa - Przestrzenie dziecka i dzieciństwa. Wielość perspektyw i znaczeń
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Parczewska Teresa
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2015
Stron: 204
31.50 zł
24.57 zł
Dodaj do koszyka
Hejnicka-Bezwińska Teresa - Pedagogika. Podręcznik dla pierwszego stopnia kształcenia na poziomie wyższym
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Hejnicka-Bezwińska Teresa
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2015
Stron: 292
55.00 zł
42.07 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Relacje z kluczowymi klientami. Analiza i zarządzanie - Burnett Ken
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Organizacja i zarządzanie
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10