X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kalendarz Dyrektora Szkoły 2017/2018
-25%
+ do schowka
49.00 zł
36.75 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 12.25 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 224
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

116.16 zł

Rabat: 4.84 zł
Cena katalogowa: 121.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Relationship Edge in Business

Wally Wood,Jerry Acuff,J Acuff
Wydawca: John Wiley & Sons
Rok wydania: 2004
Stron: 256
ISBN: 9780471477129

Opis:

With real case studies and step-by-step guidance, The Relationship Edge in Business shows you how to:* Develop the right mindset-understand that personal relationships are vital to business success* Ask the right questions-discover the common ground you share with others* Do the right thing-be truthful and straightforward or you`ll undermine the goodwill you`ve worked so hard to build Acuff, president of the Delta Leadership Group, believes that everyone can succeed at any livelihood by mastering the art of relationships. Acuff, who had a long career in pharmaceutical sales, defines the three keys to "relationship edge" as having the right mindset, asking the right questions and doing the right thing. The book develops these principles and uses real-life examples to show readers what types of behavior and conversations lead to success. For example, a sales person can offer to help a prospective customer without pitching a particular product, and often, because of this "goodwill," the would-be client ends up a steady customer. An employee at a large company makes a point of treating everyone equally, sending birthday greetings to staff in different departments. When her position is eliminated, she has a number of colleagues she can ask for help in finding a new job. Acuff says that asking other people about their lives outside of work is often a crucial step in forming a lasting business relationship. He includes a list of questions designed to stimulate conversation including "What do you do when you`re not working?" "Do you actually get to see any teams play?" and "Where is your favorite place to vacation?" The author`s reliance on quotes from just a handful of people, generally not well known, is a little tiresome, but overall, Acuff`s casual, low-key writing style is appealing. The book should be particularly helpful to less experienced business people, who are more likely to try the recommended strategies than seasoned executives. (May) (Publishers Weekly, April 19, 2004)

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Relationship Edge in Business - Wally Wood,Jerry Acuff,J Acuff
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10