X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Nowak Andrzej - Dzieje Polski Tom 3 Królestwo zwycięskiego orła
-29%
+ do schowka
83.90 zł
59.82 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 24.08 zł
Cena katalogowa: 83.90 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Nowak Andrzej
Wydawca: Biały Kruk
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 8
Stron: 464
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

125.82 zł

Rabat: 6.48 zł
Cena katalogowa: 132.30 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Resolving the Innovation Paradox

Georges Haour
Wydawca: Palgrave Macmillan
Rok wydania: 2003
Stron: 165
ISBN: 9781403916549

Opis:

Resolving the Innovation Paradox shows how to put innovation for longer-term growth at the centre of the CEO reader. One tool is distributed innovation. Distributed innovation offers companies two main benefits. First, companies raise revenue by using channels such as licensing and selling innovation projects. Second, companies tap into external technical know how, combining it seamlessly with their internal capabilities to develop `high-impact` products and services. Unconstrained by internal resources, such firms gain in agility. Resolving the Innovation Paradox offers examples from companies such as Generics, Intel, Nokia and Samsung. The book is addressed to all readers interested in managing innovation.

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Resolving the Innovation Paradox - Georges Haour
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10