X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

red.Królikowski Hubert - Obrona Ojczyzny. Komentarz
-23%
+ do schowka
399.00 zł
309.19 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 89.81 zł
Cena katalogowa: 399.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
red.Królikowski Hubert
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2023
Miejsce wydania: 1
Stron: 1376
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

37.50 zł

Rabat: 17.40 zł
Cena katalogowa: 54.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Retail 4.0

Philip Kotler, Giuseppe Stigliano
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2022
Wydanie: 1
Miejsce wydania:
Stron: 208
Format: Format: 250x176 mm
ISBN: 9788320824773

Opis:

Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwijają się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonalizowanych doświadczeń. Informacje krążą z niezwykłą szybkością, rynek stał się bardziej poziomy, integracyjny i społeczny, a podróż klienta jest coraz mniej liniowa i przewidywalna. Ten, kto wcześniej był tylko odbiorcą kampanii marketingowych i komunikacyjnych, dziś staje się ich twórcą. Wiele firm postrzega to jako problem, a nawet apokalipsę handlu detalicznego, ale inne jako niezwykłą okazję. Książka ma na celu przedstawienie ram interpretacyjnych do zrozumienia konsekwencji transformacji cyfrowej dla handlu detalicznego i skutecznego zarządzania nią.
Tezy i zasady zawarte w Retail 4.0 są wzbogacone o praktyczne wskazówki. Autorzy konfrontują swój punkt widzenia z prezesami i top menedżerami międzynarodowych firm, takich jak Amazon, Autogrill, Boggi, Bridgestone, Brooks Brothers, Brunello Cucinelli, Campari Group, Carrefour, Coccinelle, Disneyland Paris, Eataly, Henkel, HSBC, KIKO Milano, La Martina, Levi Strauss & Co., Marks & Spencer, Moleskine, Mondadori Retail, Natuzzi, Safilo Group, SEA Aeroporti di Milano, Shiseido Group. W książce opisano też 11 polskich start-upów, które będą napędzać innowacje w handlu detalicznym.

Klienci, którzy kupili Retail 4.0 wybrali również:

Pietrzak Michał - Fenomen spółdzielni rolników. Pomiędzy rynkiem, hierarchią i klanem
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Pietrzak Michał
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2022
Stron: 392
98.00 zł
72.13 zł
Dodaj do koszyka
Urszula Szuścik, Ewa Ogrodzka-Mazur, Anna Szafrań - Edukacja małego dziecka T.17 Sytuacja społeczna..
-33%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Urszula Szuścik, Ewa Ogrodzka-Mazur, Anna Szafrań
Wydawca: Impuls
Rok wydania: 2022
Stron: 272
64.00 zł
42.75 zł
Dodaj do koszyka
Data Driven Decisions. Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2022
Stron: 252
69.00 zł
53.47 zł
Dodaj do koszyka
Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska, Mich - Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska, Mich
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2021
Stron: 736
219.00 zł
169.70 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Retail 4.0 - Philip Kotler, Giuseppe Stigliano
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Marketing. Badania marketingowe
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10


Księgarnia Iuris Prudentia Katarzyna Glimasińska jest beneficjentem programu własnego Instytutu Książki "Certyfikat dla małej księgarni"