X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

prof. Jerzy Bralczyk - Pakiet: W drogę!!!, Do domu!!!, Jeść!!!
-38%
+ do schowka
149.90 zł
92.79 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 57.11 zł
Cena katalogowa: 149.90 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
prof. Jerzy Bralczyk
Wydawca: Bosz
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania: 128
Stron: 592
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy



Kraków 2021


Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy

Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy
Dorren Gaston
Kraków 2021


Irak. Piekło w raju

Irak. Piekło w raju
Smoleński Paweł
Sękowa 2021


Sekretne życie mózgu nastolatka

Sekretne życie mózgu nastolatka
Blackemore Sarah-Jayne
Maksymowicz-Hamann Jowita
Warszawa 2021


Gierek i jego czerwony dwór

Gierek i jego czerwony dwór
Kienzler Iwona
Warszawa 2021


Podpis w komórce

Podpis w komórce
Meyer Stephen C.
Warszawa 2021

Sztuka odpoczynku

Sztuka odpoczynku
Hammond Claudia
Smoleńska Elżbieta
Warszawa 2021

Pokaz

60.75 zł

Rabat: 14.25 zł
Cena katalogowa: 75.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Rethinking Competitive Advantage

Charan Ram
Wydawca: Random House
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania:
Stron: 224
Format: 15.3x23.4cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9781847943477

Opis:

How do companies build a competitive advantage in the digital age? In this lively, accessible guide, Ram Charan - million-copy-bestselling author and advisor to some of the world`s top CEOs - reveals that the tech giants have radically rewritten the rules of business. If you want to win, you need to learn to play a new game. Delving into the inner workings of the likes of Netflix, Amazon and Alibaba, Charan uncovers the six unwritten rules that make the digital giants thrive: from how they use digital platforms and create corporate `ecosystems`, to the way they approach team organisation and moneymaking. But these rules are not the preserve of Silicon Valley. Charan shows that they can be applied to any company that wants to be competitive. And with stories of how traditional companies like Disney, Walmart, and BMW have adopted them, he offers a practical toolbox for applying them to your business, starting today. Whether you`re a C-suite executive or a fledgling entrepreneur, your company can succeed in the digital age. This book will show you how. `One of the world`s most renowned management consultants and authors.` Fast Company

Klienci, którzy kupili Rethinking Competitive Advantage wybrali również:

Collins Mandarin Chinese Visual Dictionary
-19%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: HarperCollins Publishers UK
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 1058
Stron: 272
31.56 zł
25.56 zł
Dodaj do koszyka
Bartosz Brożek, Jerzy Stelmach - Metody prawnicze
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bartosz Brożek, Jerzy Stelmach
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2006
Stron: 304
49.00 zł
37.97 zł
Dodaj do koszyka
Witold Bień - Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa w.9
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Witold Bień
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 189
Stron: 367
55.00 zł
41.52 zł
Dodaj do koszyka
Sue Jenkyn Jones - Moda. Projektowanie
-38%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Sue Jenkyn Jones
Wydawca: ARKADY
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: 189
Stron: 272
69.00 zł
42.71 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Rethinking Competitive Advantage - Charan Ram
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10