X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

VAT. Komentarz 2017
-16%
+ do schowka
349.00 zł
294.87 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 54.13 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1534
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

26.46 zł

Rabat: 11.34 zł
Cena katalogowa: 37.80 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: 24h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Rodzina w polskiej reklamie telewizyjnej po przełomie 1989 roku

Leszczuk-Fiedziukiewicz Anna
Wydawca: Dom Wydawniczy Duet
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: Toronto
Stron: 253
Format: A5
ISBN: 9788361185635

Opis:

Rodzina w polskiej reklamie telewizyjnej po przełomie 1989 roku


Autorka, pisząc o tytułowym zjawisku, czyli reklamie rodzinnej, wskazuje, iż archetypalny charakter rodziny czyni z niej szczególnie cenne narzędzie wykorzystywane przez reklamę. W rozdziale „Kulturowe wizerunki domu i gospodyni domowej”. Autorka omawia przemiany, jakie od XIX wieku zaszły w wyobrażeniach związanych z pojęciem domu, oraz skupia się na odtworzeniu wizji roli i miejsca kobiety w tych wyobrażeniach.

Fragment recencji prof. dr hab. Mirosława Marody
(Instytut Socjologii, Uniwersytet Warszawski)

Klienci, którzy kupili Rodzina w polskiej reklamie telewizyjnej … wybrali również:

Podobińska Barbara, Przetakiewicz- Dąbrowa Teresa - Matematyka wokoł nas 2 cz.1.Zeszyt ćwiczeń
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Podobińska Barbara, Przetakiewicz- Dąbrowa Teresa
Wydawca: WSiP
Rok wydania: 2015
24.30 zł
17.01 zł
Dodaj do koszyka
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Rodzina w polskiej reklamie telewizyjnej po przełomie 1989 roku - Leszczuk-Fiedziukiewicz Anna
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Inne » Książki 30% taniej
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10