X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Żukowski Przemysław Marcin - Wydział Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie w latach 1918-1939. Źródła
-15%
+ do schowka
32.00 zł
27.20 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 4.80 zł
Cena katalogowa: 32.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Żukowski Przemysław Marcin
Wydawca: Księgarnia Akademicka
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 514
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

43.12 zł

Rabat: 17.78 zł
Cena katalogowa: 60.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Rozwój nowego produktu. Metody i uwarunkowania

Wydawca: PWE
Rok wydania: 2015
Wydanie: 1
Miejsce wydania: wARSZAWA
Stron: 308
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788320816921

Opis:

W książce Autor prezentuje nowoczesne metody strukturyzacji i programowania procesu rozwoju nowego produktu, jego projektowania i testowania oraz zarządzania portfelem projektów w procesie rozwoju nowego produktu, a także trendy i prognozy rozwoju nowych produktów, dowodząc, że postępująca globalizacja i rozwój technologii stawiają przed przedsiębiorstwem nowe wymagania, niezbędne do sprostania coraz ostrzejszym warunkom konkurencji.

Klienci, którzy kupili Rozwój nowego produktu. Metody i uwarunkowania … wybrali również:

Kozioł-Nadolna Katarzyna - Internacjonalizacja działalności badawczo-rozwojowej w kształtowaniu procesów innowacyjnych przedsiebiorstw w Polsce
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kozioł-Nadolna Katarzyna
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2013
Stron: 332
68.00 zł
53.04 zł
Dodaj do koszyka
Jarosz Mirosław - Suplement diety a zdrowie. Porady lekarzy i dietetyków
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jarosz Mirosław
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2015
Stron: 184
34.00 zł
25.33 zł
Dodaj do koszyka
Wach Krzysztof - Europeizacja małych i średnich przedsiębiorstw
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wach Krzysztof
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2012
Stron: 336
49.00 zł
34.79 zł
Dodaj do koszyka
Kauf Sabina, Tłuczak Agnieszka - Logistyka miasta i regionu. Metody ilościowe w decyzjach przestrzennych
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kauf Sabina, Tłuczak Agnieszka
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2014
Stron: 228
48.00 zł
36.72 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Rozwój nowego produktu. Metody i uwarunkowania - Rutkowski Ireneusz P.
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Organizacja i zarządzanie
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10