X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Marek Budzisz - Samotność strategiczna Polski
-36%
+ do schowka
79.91 zł
50.98 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 28.93 zł
Cena katalogowa: 79.91 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Marek Budzisz
Wydawca: Zona Zero
Rok wydania: 2023
Stron: 400
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

39.26 zł

Rabat: 11.14 zł
Cena katalogowa: 50.40 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych

Chmielewska Aleksandra
Wydawca: ELIPSA DOM WYDAWNICZY I HANDLOWY
Rok wydania: 2022
Miejsce wydania:
Stron: 362
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788380174511

Opis:

Książka ma na celu określenie lojalności widzów programów telewizyjnych i dokonanie analizy wartości przedsiębiorstwa telewizyjnego działającego na rynku polskim. Punktem wyjścia jest określenie lojalności widzów programów telewizyjnych w kontekście budowania wartości przedsiębiorstwa telewizyjnego. W książce zostały zaprezentowane badania oparte na dwóch źródłach danych. Przebadana została jedna grupa mediowa – Grupa CANAL+ Polska S.A. jako przykład przedsiębiorstwa działającego na polskim rynku telewizyjnym. Można założyć, że ograniczony czas wolny konsumentów, a także globalizacja i dostęp do wielu treści jednocześnie determinuje zachowania lojalnościowe, a tym samym wpływa na wartość przedsiębiorstwa telewizyjnego. Zaprezentowane zostało również, jak lojalność wpływa na konsumpcję treści telewizyjnych i co powinno wzmocnić wartość rynkową firm. Praca pozwala na odpowiedzenie na pytanie, czy rozwój technologii i migracja treści wideo do Internetu wpływają na oglądalność programów liniowych. Głównym celem pracy jest wykazanie potrzeby zdobycia wiedzy o zachowaniach lojalnych widzów w celu utrzymania konsumenta, a także poszerzenia swojej aktywności na wszystkie możliwe pola dotarcia do widza, niezależnie od czasu i miejsca jego wyboru, i oszacowania potencjału lojalności widzów.

Klienci, którzy kupili Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie … wybrali również:

Aumont Jacques, Marie Michel - Analiza filmu
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Aumont Jacques, Marie Michel
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2022
Stron: 437
74.00 zł
57.34 zł
Dodaj do koszyka
Szkudlarek-Śmiechowicz Ewa - Telewizja: polityka i rozrywka. Współczesne dyskursy telewizyjne
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szkudlarek-Śmiechowicz Ewa
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania: 2022
Stron: 234
49.90 zł
38.12 zł
Dodaj do koszyka
Noras Grzegorz - Zajęcia twórcze w szkole
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Noras Grzegorz
Wydawca: BookPlan.pl
Rok wydania: 2022
Stron: 310
42.00 zł
30.37 zł
Dodaj do koszyka
Skotarczak Dorota - Historia wizualna
-19%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Skotarczak Dorota
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UAM
Rok wydania: 2012
Stron: 262
35.00 zł
28.45 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych - Chmielewska Aleksandra
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Teatr. Film. Telewizja. Radio » Film
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10


Księgarnia Iuris Prudentia Katarzyna Glimasińska jest beneficjentem programu własnego Instytutu Książki "Certyfikat dla małej księgarni"