X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Przestępstwa współukarane w polskim prawie karnym
-25%
+ do schowka
37.80 zł
28.54 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 9.26 zł
Cena katalogowa: 37.80 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania: 11
Stron: 299
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy



Kraków 2021


Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy

Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy
Dorren Gaston
Kraków 2021


Irak. Piekło w raju

Irak. Piekło w raju
Smoleński Paweł
Sękowa 2021


Sekretne życie mózgu nastolatka

Sekretne życie mózgu nastolatka
Blackemore Sarah-Jayne
Maksymowicz-Hamann Jowita
Warszawa 2021


Gierek i jego czerwony dwór

Gierek i jego czerwony dwór
Kienzler Iwona
Warszawa 2021


Podpis w komórce

Podpis w komórce
Meyer Stephen C.
Warszawa 2021

Sztuka odpoczynku

Sztuka odpoczynku
Hammond Claudia
Smoleńska Elżbieta
Warszawa 2021

Pokaz

27.09 zł

Rabat: 12.81 zł
Cena katalogowa: 39.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem w.2

The LEAD Project
Wydawca: HELION
Rok wydania: 2021
Wydanie: 3
Miejsce wydania:
Stron: 160
Format:
ISBN: 9788328371248

Opis:

Scratch jest znany jako projekt edukacyjny, służący młodym ludziom do nauki programowania. W rzeczywistości stał się czymś więcej: jest to cyfrowa piaskownica, w której każdy może wyrazić swoją kreatywność. W trakcie tworzenia projektów w Scratchu można nie tylko nauczyć się sposobu myślenia właściwego najlepszym programistom, ale także ćwiczyć systematyczność, innowacyjność, umiejętność znajdywania rozwiązań i pracy zespołowej. Na stronie Scratcha czeka cała gama ciekawych projektów: animowane historyjki, gry przygodowe, interaktywne samouczki, wycieczki z przewodnikiem, eksperymenty naukowe i wiele innych. Bez wątpienia każdy młody człowiek znajdzie tam inspirację, tylko... co dalej? Jak zacząć? Jak napisać pierwszą instrukcję? Dzięki tej książce najmłodsi przyszli programiści, inżynierowie i naukowcy spożytkują swoją energię i pomysłowość na tworzenie grywalnych gier komputerowych. Nauczą się podstaw programowania i poznają sposób działania bloków kodu. W przyszłości zaowocuje to łatwiejszą nauką "poważnych" języków programowania. Zabawa, jaką jest pokonywanie kolejnych wyzwań programistycznych, prędko doprowadzi adeptów Scratcha do pisania własnych gier i przyswojenia takich pojęć jak zmienne, kontrola przepływu danych, instrukcje czy podprogramy. Książka jest kolorowa, utrzymana w komiksowej stylistyce, co kapitalnie ułatwia i uprzyjemnia korzystanie z zawartych w niej materiałów. Jest to po prostu najfajniejszy pierwszy przewodnik po programowaniu! Razem z tą książką: poznasz Scratcha i jego duszki nauczysz się programować ruchy, reakcje i efekty dźwiękowe duszków dowiesz się, jak programować zachowanie duszków i kontrolować przebieg gry dodasz do gry muzykę, animowane tło i zaczniesz zliczać wyniki napiszesz strzelanki, wyścigówki, podróż przez labirynt i... grę piłkarską! Publikacja powstała dzięki projektowi LEAD, inicjatywie edukacyjnej mającej wspomagać rozwój kreatywnego myślenia poprzez wykorzystanie technologii. Projekt, prowadzony przez The Hong Kong Federation of Youth Groups we współpracy z MIT Media Lab, proponuje młodym ludziom interaktywne ćwiczenia oparte na projektowaniu, służące pobudzaniu innowacyjności, doskonaleniu umiejętności rozwiązywania problemów i obyciu technologicznemu. Wyobraź sobie. Twórz. Graj. Podziel się. Przemyśl. I zrób to znowu! O autorze Projekt LEAD (nauka poprzez inżynierię, sztukę i projektowanie) jest inicjatywą edukacyjną mającą wspomagać rozwój kreatywnego myślenia poprzez wykorzystanie technologii. Projekt został stworzony przez stowarzyszenie The Hong Kong Federation of Youth Groups we współpracy z MIT Media Lab Instytutu Technologicznego w Massachusetts. Promuje interaktywne ćwiczenia oparte na projektowaniu, doskonalące innowacyjne myślenie, umiejętność rozwiązywania problemów i obycie technologiczne.

Klienci, którzy kupili Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem … wybrali również:

Erwig Martin - Dawno temu był sobie algorytm. Czyli jak książki, filmy i życie codzienne wyjaśniają nam dziedzinę algorytmów
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Erwig Martin
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2021
Stron: 342
69.00 zł
54.16 zł
Dodaj do koszyka
Bobrowski Hubert - Kapitan Nauka. Zakodowany zamek. Gra na kodowanie
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bobrowski Hubert
Wydawca: Kapitan Nauka
Rok wydania: 2020
49.90 zł
34.33 zł
Dodaj do koszyka
McManus Sean - Misja Python. Utwórz swoją kosmiczną grę!
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
McManus Sean
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2019
Stron: 330
69.00 zł
46.92 zł
Dodaj do koszyka
Agnieszka Wileńska - Kodowanie i inne zabawy bez komuptera 7-12 lat
-34%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Wileńska
Wydawca: Love Books
Rok wydania: 2021
Stron: 24
14.90 zł
9.77 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem w.2 - The LEAD Project
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Programowanie. Języki programowania » Programowanie dla dzieci i młodzieży
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10