X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

VAT. Komentarz 2017
-16%
+ do schowka
349.00 zł
294.87 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 54.13 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1534
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

148.36 zł

Rabat: 7.64 zł
Cena katalogowa: 156.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Second Century Reconnecting Customer & Value Chain Through

Matthias Holweg,Frits Pil
Wydawca: MIT Press Massachusets Institute of Tech nology
Rok wydania: 2004
Stron: 252
ISBN: 9780262083324

Opis:

As the auto industry moves into its second century, it suffers from low margins and a sclerotic value chain that cannot evolve with customers` desires. Inventories of many weeks pile up in dealer lots and distribution centres around the world, while executives applaud marginal improvements in factory efficiency. Value streams based on Henry Ford`s mass production model from the early 1900s do not deliver the strategic flexibility needed in today`s increasingly competitive and demanding market. With billions of potential product variations, customers still compromise by selecting from a limited number of products sitting at dealers or distribution centres. Those customers who dare insist on a specific variation not only wait weeks but also pay extra for the privilege of telling vehicle manufacturers what they actually want. In The Second Century, Matthias Holweg and Frits Pil provide a comprehensive look at the dysfunctional nature of current value-chain strategies, then systematically discuss the product and process changes needed to bring about responsiveness to customer needs through build-to-order. They move beyond the dealer, the factory and the design studio to understand the "The Second Century provides a comprehensive look at the dysfunctionalnature of current value-chain strategies." Impact

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Second Century Reconnecting Customer & Value Chain Through - Matthias Holweg,Frits Pil
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10