X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Żukowski Przemysław Marcin - Wydział Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie w latach 1918-1939. Źródła
-15%
+ do schowka
32.00 zł
27.20 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 4.80 zł
Cena katalogowa: 32.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Żukowski Przemysław Marcin
Wydawca: Księgarnia Akademicka
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 514
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

198.55 zł

Rabat: 10.45 zł
Cena katalogowa: 209.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Service Management Operations Strategy & Information Techn

Fitzsimmons
Wydawca: McGraw-Hill
Rok wydania: 2000
Wydanie: 3
Stron: 657
ISBN: 9780071181150

Opis:

Part I Understanding services: the role of services and the economy; the nature of services; service quality; service strategy. Part II Designing the service enterprise: new service development and process design; the supporting facility; service facility location; the service encounter; work measurement; Internet service. Part III Managing service operations: forecasting demand for services; managing waiting lines; computer simulation; capacity planning; managing capacity and demand; managing facilitating goods; service and supply chain management; vehicle routing; managing service projects; linear programming applications in services. Part IV Toward world-class service; quality and productivity improvement; data envelopment analysis (DEA); growth and global expansion. Appendices: areas of a standard normal distribution; uniformly distributed random numbers [0,1]; values for Lq for the M/M/c queuing model; equations for selected queuing models.

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Service Management Operations Strategy & Information Techn - Fitzsimmons
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10