X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Śliwerski Bogusław - Habilitacja. Diagnoza Procedury Etyka Postulaty
-29%
+ do schowka
69.99 zł
49.62 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 20.37 zł
Cena katalogowa: 69.99 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Śliwerski Bogusław
Wydawca: Impuls
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 8
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

142.13 zł

Rabat: 5.92 zł
Cena katalogowa: 148.05 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Services Marketing Management

Angela Pirrie,Peter Mudie
Wydawca: Butterworth Heinemann
Rok wydania: 2006
Wydanie: 3
Stron: 280
ISBN: 9780750666749

Opis:

Services Marketing Management builds on the success of the previous editions, formally entitled `The Management and Marketing of Services`, to provide an easily digestible approach to the service industry with a specific focus on the management and marketing elements. This new edition has been thoroughly revamped to include pedagogical features such as exercises and mini cases throughout the text to consolidate learning and make it more student friendly. New content has been incorporated to bring the subject matter thoroughly up to date, for example featuring more on the Internet, the inclusion of material on call centres in respect of service delivery and service encounter; additional material on customer relationship management (CRM); consideration of frontline employees and internal marketing; and a discussion of revenue management issues in managing demand and capacity. Particularly suitable for students on marketing, business and hospitality courses who require a good grounding in the principles of services marketing, the practical implications are shown clearly and effectively demonstrate how the principles are applied in the real world. A web based lecturer resource accompanies the text. "This book provides the reader with a thorough understanding of the principles of services marketing management, and the vital link between the promises that marketers make to their customers, and the standards of service that operational managers must actually deliver. There is particularly good coverage of the contemporary challenge of industrialising the service encounter and the book provides a welcome discussion of the concept of emotional labour. This new edition is brought up to date with discussion of recent developments in technology that are transforming many service sectors". Adrian Palmer, Professor of Services Marketing, University of Gloucestershire "The text is extremely well written and the content is very thorough and comprehensive. A timely, valuable and welcome addition to services marketing textbooks." Richard Bentley Senior Lecturer in Marketing, Southampton Business School, Southampton Solent University

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Services Marketing Management - Angela Pirrie,Peter Mudie
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10