X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

VAT. Komentarz 2017
-16%
+ do schowka
349.00 zł
294.87 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 54.13 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1534
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

44.62 zł

Rabat: 7.88 zł
Cena katalogowa: 52.50 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: 24h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Społeczeństwo medialne. Studia z teorii komunikowania masowego

Wydawca: ŚLĄSK
Rok wydania: 2008
Miejsce wydania: Katowice
Stron: 477
Format: B5
ISBN: 9788371645440

Opis:

Prezentowana pozycja składa się z ośmiu rozpraw poświęconych aktualnym problemom teorii komurtikowania masowego. Autor omawia między innymi istotę i charakter współczesnego społeczeństwa medialnego, dziennikarstwo w perspektywie teoretycznej, uwarunkowania europejskiej opinii publicznej oraz teorię społecznego odbioru mediów. W swoich analizach odwołuje się do klasycznego i współczesnego dorobku europejskiej i amerykańskiej nauki o komunikowaniu. Celem książki jest pogłębienie wiedzy teoretycznej i empirycznej o mediach, wskazanie na ich rosnące znaczenie w życiu jednostek i społeczeństw. Przeznaczona jest dła medioznawców, dziennikarzy, pracowników działów publtc reiations oraz studentów politologii, socjologii, dziennikarstwa i komunikacji społecznej.

Spis treści:

Rozdział 1
Społeczeństwo medialne w dyskursie medioznawczym

1.1.Pojęcie i charakterystyka społeczeństwa medialnego
1.2.Społeczeństwo medialne a inne typy społeczeństw: koncepcje teoretyczne
1.3.Mity i rzeczywistość społeczeństwa medialnego
1.4.Demokracja medialna: szansę i zagrożenia

Rozdział 2
Nauka o komunikowaniu masowym

2.1.Interdyscyplinarny charakter medioznawstwa
2.2.Formuła Lasswella i jej przydatność w medioznawstwie
2.3.Metody i techniki badawcze
2.4.Nowe media- nowe koncepcje i teorie (?)

Rozdział 3
Dziennikarstwo w perspektywie teoretycznej

3.1.Definiowanie dziennikarstwa
3.2.Typologie i podziały wewnętrzne
3.3.Dziennikarstwo a nauka o komunikowaniu masowym
3.4.Wybrane koncepcje teoretyczne

Rozdział 4
Globalizacja komunikacji medialnej

4.1.Globalizacja w nauce o komunikowaniu masowym
4.2.Globalny biznes medialny
4.3.Wymiary globalnego społeczeństwa informacyjnego
4.4.Teoretyczne koncepcje komunikowania globalnego

Rozdział 5
Media a opinia publiczna: perspektywa europejska

5.1.Opinia publiczna - europejska opinia publiczna: ujęcia teoretyczne
5.2.Medialne uwarunkowania europejskiej opinii publicznej (europeizacji)
5.3.Rzeczywistość i wymiary europejskiej opinii publicznej
5.4.Konflikt jako motor europejskiej opinii publicznej

Rozdział 6
Teoretyczne koncepcje opisu zawartości mediów

6.1.Media i ich treść
6.2.Problem jakości mediów
6.3.Teoretyczno-metodologiczne aspekty analizy zawartości
6.4.Rytualizm i schematyzm w zawartości

Rozdział 7
Społeczny odbiór mediów

7.1.Publiczność medialna jako konstrukt hipotetyczny
7.2.Funkcje mediów w społeczeństwie
7.3.Korzystanie z mediów
7.4.Recepcja i przetwarzanie treści

Rozdział 8
Problemy skuteczności mediów i komunikowania masowego

8.1.Skuteczność mediów jako obszar nauki o komunikowaniu masowym
8.2.Klasyczne teorie społeczno-psychologiczne i socjologiczne
8.3.Nowe ujęcia teoretyczne: relacje mediów ze społeczeństwem
8.4.Efekty oddziaływania mediów:zastosowanie w polityce, gospodarce i kulturze
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel i schematów
Indeks osób

Klienci, którzy kupili Społeczeństwo medialne. Studia z teorii … wybrali również:

Castells Manuel - Władza komunikacji
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Castells Manuel
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Stron: 516
74.00 zł
52.54 zł
Dodaj do koszyka
Małyska Agata - Strategie komunikacyjne we współczesnym dyskursie politycznym
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Małyska Agata
Wydawca: UMCS
Rok wydania: 2012
Stron: 294
35.70 zł
26.06 zł
Dodaj do koszyka
Wojtkowski Łukasz - Mediatyzacja polityki. Amerykańska kampania prezydencka 2008
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wojtkowski Łukasz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
Rok wydania: 2012
Stron: 248
44.00 zł
39.16 zł
Dodaj do koszyka
red. Garlicki Jan - Studia Politologiczne nr 21. Kultura polityczna internautów w Polsce
-18%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red. Garlicki Jan
Wydawca: Instytut Nauk Politycznych UW
Rok wydania: 2011
Stron: 337
41.00 zł
33.62 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Społeczeństwo medialne. Studia z teorii komunikowania masowego - Michalczyk Stanisław
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10