X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Informacja

Szanowni Państwo
Ze względu na gorący okres podręcznikowy, realizacja niektórych zamówień może ulec wydłużeniu (do czasu dostępności widocznego przy produkcie należy dodać 2-5 dni roboczych)

Za utrudnienia przepraszamy



Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

56.01 zł

Rabat: 19.99 zł
Cena katalogowa: 76.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Społeczna odpowiedzialność biznesu jako instrument budowania reputacji i zaufania do instytucji finansowych

red: Waliszewski Krzysztof
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2019
Wydanie: 1
Miejsce wydania:
Stron: 260
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788381022743

Opis:

Reputacja i zaufanie są warunkiem koniecznym w działalności tradycyjnych oraz alternatywnych instytucji finansowych, które doko-nują transferu kapitału pieniężnego w gospodarce od deponentów do kredytobiorców. Doświadczenia polskie i międzynarodowe wskazują, że reputację i zaufanie buduje się latami, a można ją utracić bardzo szybko. Kryzys zaufania i utrata reputacji wobec kon-kretnej instytucji mogą przenosić się na ocenę całego sektora usług finansowych. Jednym z instrumentów budowania reputacji i zau-fania na rynku usług finansowych jest stosowanie w praktyce koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu, m.in. poprzez odpo-wiedzialne kredytowanie, rzetelne informowanie i edukację konsumentów, odpowiedzialną sprzedaż produktów finansowych oraz stosowanie w działalności zasad etycznych. Monografia zawiera teksty naukowców i praktyków dotyczące takich zagadnień, jak: • ryzyko reputacyjne instytucji finansowych i jego mitygacja, • reputacja FinTech , • audyt reputacyjny w instytucjach finansowych, • standardy ochrony, świadomość i edukacja konsumenta na rynku finansowym, • działania społeczne banków w Polsce i ich ocena, • konflikt między działalnością doradców i instytucji finansowych, • odpowiedzialna i etyczna sprzedaż produktów finansowych. Problematyka poruszana w monografii jest aktualna i ważna, szczególnie wobec obserwowanych nie tylko na polskim rynku praktyk sprzedażowych społecznie nieodpowiedzialnych (misselling). Monografia jest adresowana do pracowników naukowych, studentów uczelni kierunków ekonomicznych i społecznych, pracowników oraz zarządzających instytucjami finansowymi, a także ich klientów.

Klienci, którzy kupili Społeczna odpowiedzialność biznesu jako … wybrali również:

Globalne zarządzanie gospodarcze. Wyzwania dla światowego systemu handlu
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Scholar
Rok wydania: 2020
Stron: 162
29.40 zł
22.05 zł
Dodaj do koszyka
praca zbiorowa - Dyskusje konstytucyjne
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
praca zbiorowa
Wydawca: Aspra
Rok wydania: 2020
Stron: 326
45.00 zł
33.70 zł
Dodaj do koszyka
red.Małolepszy Maciej - Kryteria i procedura wyboru sędziów sądów powszechnych w wybranych państwach europejskich
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Małolepszy Maciej
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2020
Stron: 204
169.00 zł
144.48 zł
Dodaj do koszyka
Adamczyk Monika - Niezgodność z prawem działania lub zaniechania organu władzy publicznej jako przesłanka odpowiedzialności odszkodowawczej Skarbu Państwa
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Adamczyk Monika
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2020
Stron: 292
169.00 zł
144.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Społeczna odpowiedzialność biznesu jako instrument budowania reputacji i zaufania do instytucji finansowych -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10