X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

red.Królikowski Hubert - Obrona Ojczyzny. Komentarz
-23%
+ do schowka
399.00 zł
309.19 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 89.81 zł
Cena katalogowa: 399.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
red.Królikowski Hubert
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2023
Miejsce wydania: 1
Stron: 1376
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

39.00 zł

Rabat: 20.00 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Strategia komunikacji w social mediach

Oruba Norbert
Wydawca: OnePress
Rok wydania: 2022
Miejsce wydania:
Stron: 224
Format: 14.0x20.8cm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
ISBN: 9788328393707

Opis:

Zostań biznesową gwiazdą social mediów Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie jeśli firma albo marka potrafi sprawnie zaprezentować się w social mediach i za ich pośrednictwem dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych jej ofertą. Wówczas zwrot inwestycji - zarówno środków, jak i czasu - w działania komunikacyjne może być naprawdę ogromny. By móc liczyć na takie wyniki, trzeba umiejętnie przygotować strategię komunikacji i konsekwentnie ją realizować. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić? Owszem, o ile podejdzie się do zadania nieprzygotowanym. Jeśli jednak chcesz się do niego przygotować, koniecznie przeczytaj książkę Norberta Oruby. Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak budować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie obecność w tych mediach może dać Twojej firmie.

Klienci, którzy kupili Strategia komunikacji w social mediach … wybrali również:

Gierusz Barbara - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania RFK1444. RFK1444
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2023
Stron: 540
73.50 zł
55.12 zł
Dodaj do koszyka
Agnieszka Ciećwierz - Rekrutacja oparta na kompetencjach
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Ciećwierz
Wydawca: One Press
Rok wydania: 2021
Stron: 160
39.90 zł
27.25 zł
Dodaj do koszyka
Badania jakościowe Tom 2. Metody i narzędzia
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2022
Stron: 288
69.00 zł
53.47 zł
Dodaj do koszyka
Kordziński Jarosław - Nowoczesne nauczanie
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kordziński Jarosław
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2022
Stron: 392
59.00 zł
45.72 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Strategia komunikacji w social mediach - Oruba Norbert
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10


Księgarnia Iuris Prudentia Katarzyna Glimasińska jest beneficjentem programu własnego Instytutu Książki "Certyfikat dla małej księgarni"