X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

39.17 zł

Rabat: 20.73 zł
Cena katalogowa: 59.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie

Krzysztof Wadas
Wydawca: OnePress
Rok wydania: 2022
Miejsce wydania:
Stron: 232
Format: 14.0x20.8cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788328387966

Opis:

Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej i szybciej można wykreować brand, ale nie jest to ani jedyny, ani, co więcej, niezbędny czynnik sukcesu. Wszystko zależy od Ciebie - i od tego, czy budowanie marki zaczniesz od podstaw. Od tego, jak dobrze poukładasz klocki i czy będą one do siebie pasować. Tak samo jak dom budowany bez fundamentów, tak samo brand bez porządnej strategii przejdzie do historii, gdy tylko silniej zawieje wiatr. Chyba nie tego oczekujesz? Każdego dnia marki krzyczą do nas z reklam: wspaniała jakość, produkty premium, najwyższa klasa obsługi klienta... Tylko co z tego, jeśli za tymi przekazami zupełnie nic nie stoi. Jeśli to tylko wydmuszka, stworzona, by krzyczeć, bez pomysłu, bez podstaw... bez fundamentów. Ty je zbuduj. I przekonaj się, jak wiele korzyści może przynieść dobrze skonstruowana strategia marki. Nie idź na skróty. Nie powielaj schematów. Znajdź swoją drogę. Stwórz brand, który zajmie określone miejsce w świadomości konsumentów, dzięki czemu zdystansuje konkurencję i będzie czytelny, akceptowany, wreszcie - wybierany przez konsumentów. O tym właśnie jest ta książka. Celem tego poradnika jest przeprowadzenie Cię - krok po kroku - przez cały proces, w którym Ty podejmiesz decyzję, o czym powinna opowiadać Twoja marka. Nie ma to jednak być jedynie myśl czy pomysł. Ma to być wynikowa Twojej pracy, poznania rynku, konsumenta, konkurencji, swojej marki. Autor książki, doświadczony marketer, psycholog i trener biznesu, pokaże Ci, jak stworzyć brand, jak opracować zapis jego pozycjonowania. Odkryje przed Tobą, czym jest insight, przeprowadzi Cię przez świat archetypów, wskaże, kiedy warto pomyśleć o rebrandingu i dlaczego nie ogranicza się on wyłącznie do zmiany logo. Przekonasz się, jak ważna jest strategia marki i jaki ma wpływ na system identyfikacji wizualnej, a także strategię komunikacji. Zdobędziesz więc kompleksową wiedzę, dzięki której do budowania własnej marki podejdziesz przygotowany, z planem działania, ze świadomością, które rozwiązania są właściwe, a których należy unikać w procesie budowania marek i ich przekształcania - z małych w wielkie. Poznaj również kurs Skuteczna reklama. Kurs video. Aspekty praktyczne autorstwa Krzysztofa Wadasa!

Klienci, którzy kupili Strategia marki krok po kroku, czyli … wybrali również:

Dhawan Erica - Cyfrowa mowa ciała. Jak skutecznie komunikować się w cyfrowym świecie
-34%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dhawan Erica
Wydawca: ZNAK Literanova
Rok wydania: 2021
Stron: 336
59.99 zł
39.89 zł
Dodaj do koszyka
Osterwalder Alexander, Pigneur Yves, Smith Alan, Etiemble Frederic - Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
-35%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Osterwalder Alexander, Pigneur Yves, Smith Alan, Etiemble Frederic
Wydawca: HELION
Rok wydania: 2021
Stron: 384
89.00 zł
57.85 zł
Dodaj do koszyka
Krystek Jacek - Ocena oddziaływania na środowisko. Teoria i praktyka
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Krystek Jacek
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2022
Stron: 618
119.00 zł
93.40 zł
Dodaj do koszyka
Bohdan Rożnowski, Paweł Fortuna - Psychologia biznesu
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bohdan Rożnowski, Paweł Fortuna
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2020
Stron: 480
149.00 zł
116.95 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie - Krzysztof Wadas
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Poradniki
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10