X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Jerzy Pieróg - Prawo zamówień publicznych. Komentarz w.14
-16%
+ do schowka
299.00 zł
249.69 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 49.31 zł
Cena katalogowa: 299.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Jerzy Pieróg
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 900
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

42.01 zł

Rabat: 14.69 zł
Cena katalogowa: 56.70 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Strategia obsługi klienta

Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania: 2006
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 207
Format: B5
ISBN: 8320816386

Opis:

Książka, której polskie wydanie oddajemy do rąk Czytelników, w wersji oryginalnej już odniosła sukces w wielu krajach Europy Zachodniej i w Stanach Zjednoczonych. Autor przedstawił w niej nowoczesną strategię obsługi klienta. Temat ten jest coraz bardziej popularny i zaczynają się nim interesować nowe sektory gospodarki. Książka została podzielona na siedem rozdziałów. W każdym z nich autor omawia jeden z sekretów, które - jego zdaniem - są kluczem do tego,żeby stać się graczem światowej klasy pod względem nastawienia na klienta, obsługi klienta, satysfakcji klienta i jego lojalności. A tylko w ten sposób firma może zdobyć przewagę konkurencyjną we współczesnym świecie.
W książce autor przedstawił następujące obszary: zdobywanie wiedzy o klientach, tworzenie wartości dla klienta, dostarczanie wartości klientowi, zarządzanie reklamacjami klientów w celu osiągania zysku, budowanie
lojalności, struktura i procesy w firmie nastawionej na klienta, kultura firmy a relacje z klientami.

Klienci, którzy kupili Strategia obsługi klienta wybrali również:

Flasiński Mariusz - Zarządzanie projektami informatycznymi
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Flasiński Mariusz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Stron: 194
44.90 zł
31.65 zł
Dodaj do koszyka
Ekman Paul - Kłamstwo i jego wykrywanie w biznesie polityce i małżeństwie
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Ekman Paul
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Stron: 328
44.00 zł
31.02 zł
Dodaj do koszyka
Covey Stephen R. - 7 nawyków skutecznego działania
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Covey Stephen R.
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2017
Stron: 384
39.90 zł
28.61 zł
Dodaj do koszyka
Gołębiowski Grzegorz, Grycuk Adrian, Tłaczała Agnieszka, Wiśniewski Piotr - Analiza finansowa przedsiębiorstwa
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gołębiowski Grzegorz, Grycuk Adrian, Tłaczała Agnieszka, Wiśniewski Piotr
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2016
Stron: 331
60.00 zł
45.29 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Strategia obsługi klienta - Jacques Horovitz
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Organizacja i zarządzanie
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10