X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Warszawa lata 20 - 80 - komplet w etui
-29%
+ do schowka
199.00 zł
141.29 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 57.71 zł
Cena katalogowa: 199.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: Bosz
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 128
Stron: 750
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

42.01 zł

Rabat: 14.69 zł
Cena katalogowa: 56.70 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Strategia obsługi klienta

Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania: 2006
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 207
Format: B5
ISBN: 8320816386

Opis:

Książka, której polskie wydanie oddajemy do rąk Czytelników, w wersji oryginalnej już odniosła sukces w wielu krajach Europy Zachodniej i w Stanach Zjednoczonych. Autor przedstawił w niej nowoczesną strategię obsługi klienta. Temat ten jest coraz bardziej popularny i zaczynają się nim interesować nowe sektory gospodarki. Książka została podzielona na siedem rozdziałów. W każdym z nich autor omawia jeden z sekretów, które - jego zdaniem - są kluczem do tego,żeby stać się graczem światowej klasy pod względem nastawienia na klienta, obsługi klienta, satysfakcji klienta i jego lojalności. A tylko w ten sposób firma może zdobyć przewagę konkurencyjną we współczesnym świecie.
W książce autor przedstawił następujące obszary: zdobywanie wiedzy o klientach, tworzenie wartości dla klienta, dostarczanie wartości klientowi, zarządzanie reklamacjami klientów w celu osiągania zysku, budowanie
lojalności, struktura i procesy w firmie nastawionej na klienta, kultura firmy a relacje z klientami.

Klienci, którzy kupili Strategia obsługi klienta wybrali również:

Flasiński Mariusz - Zarządzanie projektami informatycznymi
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Flasiński Mariusz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 189
Stron: 194
49.00 zł
34.79 zł
Dodaj do koszyka
Covey Stephen R. - 7 nawyków skutecznego działania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Covey Stephen R.
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 3
Stron: 384
39.90 zł
28.33 zł
Dodaj do koszyka
Gołębiowski Grzegorz, Grycuk Adrian, Tłaczała Agnieszka, Wiśniewski Piotr - Analiza finansowa przedsiębiorstwa
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gołębiowski Grzegorz, Grycuk Adrian, Tłaczała Agnieszka, Wiśniewski Piotr
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 1
Stron: 331
60.00 zł
45.89 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Strategia obsługi klienta - Jacques Horovitz
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Organizacja i zarządzanie
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10