X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Żukowski Przemysław Marcin - Wydział Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie w latach 1918-1939. Źródła
-15%
+ do schowka
32.00 zł
27.20 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 4.80 zł
Cena katalogowa: 32.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Żukowski Przemysław Marcin
Wydawca: Księgarnia Akademicka
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 514
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

166.58 zł

Rabat: 8.77 zł
Cena katalogowa: 175.35 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Strategic Leadership

Brian Leavy,Peter McKiernan,B Leavy
Wydawca: Palgrave Macmillan
Rok wydania: 2008
Stron: 288
ISBN: 9780230205116

Opis:

This book offers a thought-provoking and innovative approach to strategy which provides lecturers and students with an engaging, relevant alternative to standard texts. It addresses the key issues of leadership, governance and sustainability facing business CEOs. The author reputations add credibility to this project.This is a concise, thematic strategy text which will help students to see organizations from the perspective of the Chief Executive and to understand and debate the challenges, opportunities and issues which constitute the role of the CEO. `This is a cleverly crafted book, combining strategic management essentials with contemporary insights and examples. The authors` emphasis on the centrality of leadership and the importance of process is especially welcome. Leavy and McKiernan have succeeded in writing a lively and valuable text that will resonate particularly well with MBA and executive audiences` -Thomas Lawton, Professor of Strategic Management, Cranfield University

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Strategic Leadership - Brian Leavy,Peter McKiernan,B Leavy
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10