X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

VAT. Komentarz 2017
-16%
+ do schowka
349.00 zł
294.87 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 54.13 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1534
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

130.17 zł

Rabat: 5.28 zł
Cena katalogowa: 135.45 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Strategic Management in the Media

L Kung
Wydawca: SAGE Publications Ltd
Rok wydania: 2008
Stron: 256
ISBN: 9781412903134

Opis:

`This book provides vital insights into the elements of strategy and their application to media firms. Solidly grounded in theory but not pedantic, it is essential reading for those who make or wish to comprehend choices of media companies` - Robert Picard, University of Jonkoping, Sweden. `Insightful, contextually analytical, yet easy to comprehend, "Strategic Management in the Media" successfully applies the adaptive and interpretative areas of strategic theory in the media sectors. It provides a unique perspective in which common themes linking media strategy and industry environment are thoughtfully discussed` - Sylvia M. Chan-Olmsted, University of Florida. `...an invaluable asset for students of media management. The use of pertinent examples and case studies throughout brings the analysis to life and contributes to a highly readable introduction` - Gillian Doyle, University of Glasgow.This book is a comprehensive, accessible and expert introduction to strategy within a media management context. It is divided into two parts - part one provides an introduction to and overview of the media industry from a strategic management perspective, looking in detail at the sectors that together comprise the industry - newspaper, book and magazine publishing, music, radio and television - and the strategic forces at work in each. This provides the foundation for part two, which analyses a number of strategic topics central to the media sector, such as technological change, organisational structure, leadership, and creativity and innovation.The chapters follow the same structure: the relevant theory is outlined, its application to the media industry is discussed, and case studies from the media industry are used to illustrate the theory and illuminate its relevance for the media field. The cases and examples used come from all sectors of the industry and a range of geographic regions and include News Corporation, Endemol, BBC, Bertelsmann, CNN, MTV, Disney and Pixar. `...provides vital insights into the elements of strategy and their application to media firms. K ng relates strategic concepts to the unique settings and operating conditions of various media using contemporary examples that direct attention to core issues and challenges. Solidly grounded in theory but not pedantic, the book explores the nature of change in media markets and how strategy must be altered in response. It is essential reading for those who make or wish to comprehend choices of media companies` - Professor Robert Picard, Media Management Transformation Centre, University of Jonkoping, Sweden `Insightful, contextually analytical, yet easy to comprehend, Strategic Management in the Media successfully applies the adaptive and interpretative areas of strategic theory in the media sectors. This book`s integrative approach provides a unique perspective in which common themes linking media strategy and industry environment were thoughtfully discussed. The focus on media organizations` adaptive strategic behavior, especially in technology management, creativity and innovation offers a pragmatic approach to understanding today`s changing, complex world of media` - Sylvia M. Chan-Olmsted, Professor and Associate Dean for Research, College of Journalism and Communications, University of Florida

Klienci, którzy kupili Strategic Management in the Media wybrali również:

Michał Rusinek - Nic zwyczajnego. O Wisławie Szymborskiej
-35%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Michał Rusinek
Wydawca: ZNAK
Rok wydania: 2016
Stron: 320
39.90 zł
26.13 zł
Dodaj do koszyka
Agnieszka Maciąg - Smak miłości
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Maciąg
Wydawca: Otwarte
Rok wydania: 2014
Stron: 320
49.90 zł
35.18 zł
Dodaj do koszyka
David Bez - Sałat love
-34%
+ do schowka
KSIĄŻKA
David Bez
Wydawca: Buchmann
Rok wydania: 2015
Stron: 304
50.00 zł
32.80 zł
Dodaj do koszyka
Luca Dotti - Audrey w domu. Wspomnienia o mojej mamie
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Luca Dotti
Wydawca: Literackie
Rok wydania: 2016
Stron: 204
44.90 zł
30.89 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Strategic Management in the Media - L Kung
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10