X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

37.97 zł

Rabat: 11.03 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Strategiczna karta wyników firm usługowych

Rajesh Tyagi K., Gupta Praveen
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2019
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 264
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788301162597

Opis:

Zarządzanie efektywnością firm usługowych stało się przedmiotem zainteresowania wraz przejściem od gospodarki industrialnej do gospodarki opartej na usługach. Autorzy, świadomi różnic między procesami zachodzącymi w działalności usługowej i produkcyjnej, przedstawiają rozszerzoną koncepcję strategicznej karty wyników, koncentrującą się na potrzebach organizacji usługowych. Wyjaśniają w jaki sposób połączyć zarządzanie procesami i pomiar efektywności w jeden spójny system. Publikacja prezentuje praktyczną koncepcję, którą można wykorzystać do zaprojektowania systemu pomiaru efektywności oraz wdrożenia strategicznej karty wyników w przedsiębiorstwie usługowym. Ułatwieniem jej zastosowania są liczne przykłady najlepszych praktyk pochodzących z wiodących przedsiębiorstw z USA. Książka adresowana jest do: menedżerów firm usługowych, specjalistów zajmujących się pomiarem efektywności, studentów zarządzania, doktorantów, kadry akademickiej, przedsiębiorców.

Klienci, którzy kupili Strategiczna karta wyników firm usługowych … wybrali również:

Agnieszka Jacewicz, Danuta Małkowska - Kadry i płace 2020
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Jacewicz, Danuta Małkowska
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2020
Stron: 600
199.50 zł
142.62 zł
Dodaj do koszyka
Kaczmarzyk Jadwiga - Motywowanie jako determinanta efektywności pracy kadry menedżerskiej
-5%
+ do schowka
KSIĄŻKA
DRUK NA ŻĄDANIE
Kaczmarzyk Jadwiga
Wydawca: Promotor
Rok wydania: 2008
Stron: 92
31.50 zł
29.92 zł
Dodaj do koszyka
Micherda Bronisław, Górka Łukasz, Szulc Małgorzata - Funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Analiza efektywności ekonomicznej przedsiębiorstwa
-5%
+ do schowka
KSIĄŻKA
DRUK NA ŻĄDANIE
Micherda Bronisław, Górka Łukasz, Szulc Małgorzata
Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
Rok wydania: 2005
Stron: 96
32.00 zł
30.40 zł
Dodaj do koszyka
Sierpińska Maria, Jachna Tomasz - Ocena przedsiębiorstwa według standardów światowych
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Sierpińska Maria, Jachna Tomasz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2012
Stron: 408
59.00 zł
45.72 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Strategiczna karta wyników firm usługowych - Rajesh Tyagi K., Gupta Praveen
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Organizacja i zarządzanie
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10