X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

praca zbiorowa - Kodeks postępowania administracyjnego
-16%
+ do schowka
349.00 zł
291.45 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 57.55 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
praca zbiorowa
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 1392
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

40.00 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 40.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Strategiczne podejście do klientów

Wydawca: PWE
Rok wydania: 2003
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 366
Format: 14.0x20.0cm
ISBN: 83-20814-76-6

Opis:

W książce autor przedstawia rozważania teoretyczne oraz rady praktyczne na temat zasad działania przedsiębiorstwa w celu zwiększenia satysfakcji jego klientów, a także narzędzia i modele budowania stosunków partnerskich z klientami. Ponadto wskazuje on, w jakich klientów warto najbardziej inwestować. Książka jest przeznaczona dla kadry naukowej i studentów kierunków ekonomicznych uczelni różnych typów oraz słuchaczy studiów podyplomowych, ale zainteresuje na pewno także praktyków gospodarczych.

Klienci, którzy kupili Strategiczne podejście do klientów wybrali również:

Covey Stephen R. - 7 nawyków skutecznego działania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Covey Stephen R.
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 3
Stron: 384
39.90 zł
28.45 zł
Dodaj do koszyka
Ekman Paul - Kłamstwo i jego wykrywanie w biznesie polityce i małżeństwie
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Ekman Paul
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2003
Miejsce wydania: 189
Stron: 328
44.00 zł
31.02 zł
Dodaj do koszyka
Gołębiowski Grzegorz, Grycuk Adrian, Tłaczała Agnieszka, Wiśniewski Piotr - Analiza finansowa przedsiębiorstwa
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gołębiowski Grzegorz, Grycuk Adrian, Tłaczała Agnieszka, Wiśniewski Piotr
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 1
Stron: 331
60.00 zł
45.89 zł
Dodaj do koszyka
Daniluk Piotr - Bezpieczeństwo i zarządzanie. Analiza strategiczna
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Daniluk Piotr
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 1
Stron: 245
50.00 zł
38.24 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Strategiczne podejście do klientów - Brown A. Stanley
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Organizacja i zarządzanie
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10