X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

praca zbiorowa - Kodeks postępowania administracyjnego
-16%
+ do schowka
349.00 zł
291.45 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 57.55 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
praca zbiorowa
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 1392
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

34.71 zł

Rabat: 4.29 zł
Cena katalogowa: 39.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Strategiczne zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach w warunkach kryzysu

Andruszkiewicz Krzysztof
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
Rok wydania: 2007
Miejsce wydania: Toruń
Stron: 279
Format: 230x230
ISBN: 9788323121398

Opis:

Ze wstępu Uwarunkowania, w jakich znalazły się polskie przedsiębiorstwa w przeciągu ostat­nich kilkunastu latach, uległy głębokim i niekwestionowanym zmianom. Stało się tak na skutek przemian związanych z transformacją systemową polskiej gospodarki oraz rozpoczętą integracją kraju z Unią Europejską. Współczesne otoczenie, jako bardzo istotna zmienna niezależna, wpływa z coraz większą siłą na wszelkie podmioty gospodarcze. Wpływ ten staje się na tyle istotny, że może kształtować przyszłość i kierunki dalszego działania przedsiębiorstwa, a nawet przesądzić o kontynuowaniu tej działalności. Wobec tego współczesne otoczenie może zmuszać przedsiębior­stwo do określonych zachowań, a ich wyrazem jest przyjęta i realizowana strategia. Wzrost zmienności i niepewności otoczenia nasilił się w ostatniej dekadzie XX wieku w skali globalnej, a początek nowego stulecia przyniósł kontynuację tych zmian, między innymi w zakresie niespotykanego rozwoju technologii informatycz­nej i cyfrowej. W takiej sytuacji warunkiem przetrwania i rozwoju przedsiębiorstwa staje się umiejętne dostosowywanie strategii - a nawet coraz częściej całkowita jej zmiana - w szczególności do nowych sytuacji w makrootoczeniu i do uwarunkowań rynkowych. Zarządzanie przedsiębiorstwami na początku obecnego stulecia potwier­dza wzmożony nacisk na traktowanie ich jako organizacji otwartych, których cele i decyzje ustanawiane są w ścisłym powiązaniu z otoczeniem. W literaturze nauko­wej z obszaru zarządzania podkreśla się od dawna, że otoczenie staje się, także dla współczesnych przedsiębiorstw, coraz mniej ?hojne", ale za to coraz bardziej ?re­strykcyjne". Wobec tego ciągle wydaje się aktualne stwierdzenie, że ewolucja oto­czenia ma dla przedsiębiorstwa większe znaczenie niż reguły jego wewnętrznego działania. Na skutek tego przedsiębiorstwa, dążące do zapewnienia i ciągłego po­prawiania efektywności swoich działań, powinny co pewien czas odrzucać to, co było efektywne w przeszłości i poszukiwać nieustannie nowych celów i rozwiązań.

Klienci, którzy kupili Strategiczne zarządzanie marketingowe … wybrali również:

Bukraba-Rylska Izabella - Socjologia wsi polskiej
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bukraba-Rylska Izabella
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Stron: 578
64.00 zł
45.11 zł
Dodaj do koszyka
red.Knopek Jacek, red.Willa Rafał - Polska polityka zagraniczna 1989-2014
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Knopek Jacek, red.Willa Rafał
Wydawca: Difin
Rok wydania: 2016
Stron: 483
85.00 zł
65.02 zł
Dodaj do koszyka
Rzepliński Andrzej, Sobczak Krzysztof - Służąc rządom dobrego prawa. Andrzej Rzepliński w rozmowie z Krzysztofem Sobczakiem
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Rzepliński Andrzej, Sobczak Krzysztof
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2015
Stron: 364
39.00 zł
29.25 zł
Dodaj do koszyka
Praca zbiorowa - Wygaszanie Polski 1989-2015
+ do schowka
KSIĄŻKA
Praca zbiorowa
Wydawca: Biały Kruk
Rok wydania: 2015
Stron: 231
59.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Strategiczne zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach w warunkach kryzysu - Andruszkiewicz Krzysztof
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Historia Polski » Historia Polski 1990-
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10