X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Bezpieczeństwo danych i IT w kancelarii prawnej. radcowskiej/adwokackiej/notarialnej/komorniczej Czyli jak bezpiecznie przechowywać dane w kancelarii prawnej
-16%
+ do schowka
179.00 zł
149.48 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 29.52 zł
Cena katalogowa: 179.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1058
Stron: 436
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

20.80 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 20.80 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Strategie biznesu i marketingu

Wydawca: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu
Rok wydania: 2000
Wydanie: 3
Miejsce wydania: Kraków
Stron: 338
Format: 26.2x35.8
ISBN: 83-72300-39-9

Opis:

W nowoczesnym zarządzaniu szczególną rolę spełnia podejście strategiczne rozumiane jako ukierunkowany na przyszłość proces rozwiązywania obecnych problemów organizacji i opanowywania nowych umiejętności, które będzie mogła ona wykorzystać w przyszłej, bardziej złożonej i niepewnej rzeczywistości. Jest to więc proces przewidywania i przygotowania się do zmian w otoczeniu, które będą wywierać coraz większy wpływ na cele i zadania przedsiębiorstwa oraz na warunki ich realizacji. Podstawą tego podejścia jest świadomość strategiczna wyrażająca się w posiadanej wiedzy i umiejętnościach, sposobie myślenia i rozumowania, dokonywaniu ocen i świadomych wyborów, a także w działaniach planowanych i realizowanych dla osiągania założonych celów. Im trudniejsza i bardziej złożona jest sytuacja firmy w otoczeniu, tym bardziej potrzebne jest całościowe, wybiegające w przyszłość spojrzenie na warunki i możliwości jej rozwoju. Spojrzenie takie zapewnia podejście strategiczne, polegające na przewidywaniu i przygotowaniu firmy do tego, co wydarzy się w przyszłości oraz na stworzeniu pewnej wizji pożądanego stanu organizacji i skoncentrowaniu się na działaniach umożliwiających jej urzeczywistnienie. Każde przedsiębiorstwo bowiem, jeżeli chce przetrwać i rozwijać się w zmieniającym się i niepewnym otoczeniu, musi rozważyć przyszłe warunki działania, opracować scenariusze możliwych zmian w otoczeniu i przygotować się do szybkiego reagowania na te zmiany. Musi więc ono mieć dobrze opracowaną strategię działania.

Klienci, którzy kupili Strategie biznesu i marketingu wybrali również:

Gierusz Barbara - Zbiór zadań do podręcznika samodzielnej nauki księgowania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 10
Stron: 192
26.25 zł
18.77 zł
Dodaj do koszyka
Gierusz Barbara - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 10
Stron: 540
47.25 zł
33.78 zł
Dodaj do koszyka
Wanda Wójtowicz (red.), Andrzej Gorgol, Artur Kuś, Andrzej Niezgoda, Paweł Smoleń - Zarys finansów publicznych i prawa finansowego
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wanda Wójtowicz (red.), Andrzej Gorgol, Artur Kuś, Andrzej Niezgoda, Paweł Smoleń
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 1
Stron: 421
59.00 zł
45.13 zł
Dodaj do koszyka
Milewski Roman, Kwiatkowski Eugeniusz - Podstawy ekonomii
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Milewski Roman, Kwiatkowski Eugeniusz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2005
Miejsce wydania: 1
Stron: 553
59.90 zł
42.22 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Strategie biznesu i marketingu - Penc-Pietrzak Ilona
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10