Rozumiem
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies, aby umożliwić funkcjonowanie strony i lepiej spełniać Twoje wymagania. Kontynuując przeglądanie serwisu akceptujesz wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje można znaleźć tutaj.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Tom IV B. Prawo i postępowanie spadkowe. Komentarz
-16%
+ do schowka
329.00 zł
276.03 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 52.97 zł
Cena katalogowa: 329.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. Beck
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1
Stron: 1000
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Lżejszy od fotografii

Lżejszy od fotografii.
O Grzegorzu Ciechowskim
Piotr Stelmach
                Kraków 2018


300 uczonych

300 uczonych prywatnie
i na wesoło

Andrzej K. Wróblewski
Warszawa 2018


Kurtyka. Sztuka wolności

Kurtyka. Sztuka wolności
Bernadette McDonald
 
Warszawa 2018


Mój mąż i ja

Mój mąż i ja
Ingrid Seward
Łódź 2018


Tatuażysta z Auschwitz

Tatuażysta z Auschwitz
Heather Morris
Warszawa 2018


Niepodległa

Niepodległa! 
Andrzej Nowak
 
Kraków 2018


Pięć lat kacetu

Pięć lat kacetu
Stanisław Grzesiuk
Warszawa 2018

Jelita wiedzą lepiej

Jelita wiedzą lepiej
Michael Mosley
Kraków 2018

Pokaz

20.80 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 20.80 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Strategie biznesu i marketingu

Wydawca: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu
Rok wydania: 2000
Wydanie: 3
Miejsce wydania: Kraków
Stron: 338
Format: 26.2x35.8
ISBN: 83-72300-39-9

Opis:

W nowoczesnym zarządzaniu szczególną rolę spełnia podejście strategiczne rozumiane jako ukierunkowany na przyszłość proces rozwiązywania obecnych problemów organizacji i opanowywania nowych umiejętności, które będzie mogła ona wykorzystać w przyszłej, bardziej złożonej i niepewnej rzeczywistości. Jest to więc proces przewidywania i przygotowania się do zmian w otoczeniu, które będą wywierać coraz większy wpływ na cele i zadania przedsiębiorstwa oraz na warunki ich realizacji. Podstawą tego podejścia jest świadomość strategiczna wyrażająca się w posiadanej wiedzy i umiejętnościach, sposobie myślenia i rozumowania, dokonywaniu ocen i świadomych wyborów, a także w działaniach planowanych i realizowanych dla osiągania założonych celów. Im trudniejsza i bardziej złożona jest sytuacja firmy w otoczeniu, tym bardziej potrzebne jest całościowe, wybiegające w przyszłość spojrzenie na warunki i możliwości jej rozwoju. Spojrzenie takie zapewnia podejście strategiczne, polegające na przewidywaniu i przygotowaniu firmy do tego, co wydarzy się w przyszłości oraz na stworzeniu pewnej wizji pożądanego stanu organizacji i skoncentrowaniu się na działaniach umożliwiających jej urzeczywistnienie. Każde przedsiębiorstwo bowiem, jeżeli chce przetrwać i rozwijać się w zmieniającym się i niepewnym otoczeniu, musi rozważyć przyszłe warunki działania, opracować scenariusze możliwych zmian w otoczeniu i przygotować się do szybkiego reagowania na te zmiany. Musi więc ono mieć dobrze opracowaną strategię działania.

Klienci, którzy kupili Strategie biznesu i marketingu wybrali również:

Kenzelmann Peter - Kształtowanie dobrych relacji z klientami. Jak przekonać i zatrzymać klientów firmy
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kenzelmann Peter
Wydawca: BC Edukacja
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 132
12.90 zł
10.96 zł
Dodaj do koszyka
Komentarz do planu kont dla jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych oraz dla budżetów jednostek samorządu terytorialnego (z suplementem elektronicznym)
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 10
Stron: 486
367.50 zł
262.73 zł
Dodaj do koszyka
Gierusz Barbara - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 10
Stron: 540
47.25 zł
33.78 zł
Dodaj do koszyka
red.Mitura Elżbieta - Organizacja pracy biurowej. Podręcznik
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Mitura Elżbieta
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 181
Stron: 286
40.00 zł
30.80 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Strategie biznesu i marketingu - Penc-Pietrzak Ilona
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10