X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kalendarz Dyrektora Szkoły 2017/2018
-25%
+ do schowka
49.00 zł
36.75 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 12.25 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 224
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

32.13 zł

Rabat: 5.67 zł
Cena katalogowa: 37.80 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Strategie i mechanizmy marketingu politycznego. Studia Politologiczne nr 16

Wydawca: Dom Wydawniczy ELIPSA
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 234
Format: B5
ISBN: 9788371518706

Opis:

Strategie i mechanizmy marketingu politycznego. Studia Politologiczne nr 16


Kolejny numer "Studiów Politologicznych" w całości dotyczy zagadnień z  zakresu marketingu politycznego. Można się zastanawiać do jakiej dyscypliny naukowej zakwalifikować problemy dotyczące strategii i  mechanizmów marketingu politycznego. Ze względu na przedmiot, jak i na metody prowadzenia badań w tym zakresie należy powiedzieć, że to jest głównie domena politologii. Można jednocześnie stwierdzić, że kwestie marketingu politycznego stanowią przedmiot badań interdyscyplinarnych. Dużo w nich politologii, a jeszcze więcej socjologii polityki. Warto wreszcie wspomnieć, że niektórzy uważają, iż marketing polityczny to odrębna dyscyplina naukowa korzystająca z dorobku socjologii, politologii, jak i nauk o zarządzaniu i marketingu jednocześnie. Wspomniane kwestie stały się przedmiotem badań prowadzonych przez Zakład Socjologii i Psychologii Polityki Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Warto, w tym miejscu, stwierdzić, że znaczna część prac publikowana w tej edycji "Studiów Politologicznych" to efekty prac badawczych prowadzonych przez pracowników Zakładu, a dotyczących właśnie marketingu politycznego. Badania prowadzone były w  ramach tematu: Zmiany strategii i mechanizmów marketingu politycznego. Zakres badań i problematyka przygotowanych tekstów ściśle są związane z  tematem badawczym.

W tym wydaniu "Studiów Politologicznych" można poznać wyniki najnowszych badań i analiz dotyczących kształtu działań marketingowych podejmowanych współcześnie w Polsce i innych krajach demokratycznych. Prezentowane teksty dotyczą między innymi kwestii związanych ze strategiami marketingu politycznego, czyli takich, jak: treści i postrzeganie polityki (tekst G. Ulickiej), strategii w  kampaniach wyborczych (B. Biskup), strategii komunikowania politycznego (S. Wilkos), czy pozyskiwania społecznej uwagi (E. Marciniak).



Spis treści:


Wprowadzenie

STUDIA I ANALIZY


Grażyna Ulicka
Marketing polityczny a treści i postrzeganie polityki

Jan Garlicki

Komunikowanie polityczne - od kampanii wyborczych do kampanii permanentnej

Bartłomiej Biskup
Strategie w kampanii wyborczej - rodzaje, znaczenie, zastosowanie

Sylwia Wilkos
Strategia komunikacji politycznej, jako odpowiednik strategii budowania marki w biznesie

Ewa Maria Marciniak

Pozyskiwanie społecznej uwagi jako narzędzie marketingu politycznego

Arkadiusz Sekściński
Działania marketingowe przedsiębiorstw wobec instytucji publicznych

Monika Brenner
Zjawisko personalizacji politycznej

Ilona Grzywińska
Zastosowanie nowych mediów w procesie komunikacji politycznej na przykładzie kampanii prezydenckiej w Stanach Zjednoczonych w 2008 r.

Olgierd Annusewicz
Kreowanie wizerunku polityka w sytuacji konfliktu politycznego na przykładzie debat przedwyborczych 2007 roku

Wojciech Łukowski
Potencjały społeczności lokalnych w marketingu lokalnym

Karol Zajdowski
W jakim zakresie marketing polityczny może czerpać z marketingu ekonomicznego? Próba porównania marketingu politycznego z marketingiem ekonomicznym

Klienci, którzy kupili Strategie i mechanizmy marketingu politycznego. … wybrali również:

Ekman Paul - Kłamstwo i jego wykrywanie w biznesie polityce i małżeństwie
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Ekman Paul
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2003
Miejsce wydania: 189
Stron: 328
44.00 zł
31.02 zł
Dodaj do koszyka
Dobek-Ostrowska Bogusława - Komunikowanie polityczne i publiczne
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dobek-Ostrowska Bogusława
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2006
Miejsce wydania: 189
Stron: 434
54.00 zł
45.90 zł
Dodaj do koszyka
Nowak Andrzej - Historia i Polityka
+ do schowka
KSIĄŻKA
Nowak Andrzej
Wydawca: Biały Kruk
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 8
Stron: 398
72.45 zł
Dodaj do koszyka
Malec D., Malec J. - Historia administracji i myśli administracyjnej
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Malec D., Malec J.
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2003
Miejsce wydania: 8
Stron: 266
34.00 zł
27.20 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Strategie i mechanizmy marketingu politycznego. Studia Politologiczne nr 16 - red. Garlicki Jan
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Polityka
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10