X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zbiór cywilny Plus 2019 r.
-23%
+ do schowka
79.00 zł
61.22 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 17.78 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1
Stron: 1880
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

34.92 zł

Rabat: 1.08 zł
Cena katalogowa: 36.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Strategie marek produktowych na rynku FMCG

Katarzyna Liczmańska
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UMK
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: Toruń
Stron: 154
Format: 15.6x22.5
ISBN: 9788323137078

Opis:

Dr Katarzyna Liczmańska – jest adiunktem w Katedrze Zarządzania Przedsiębiorstwem Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Praktyczne doświadczenia, na podstawie których rozwiązuje problemy biznesowe, zdobywała, pełniąc funkcje kierownicze i zarządcze w międzynarodowych korporacjach działających zarówno w branży produkcyjnej, jak i usługowej. Podczas wielu lat pracy na stanowisku dyrektora światowej korporacji Sobieski – Belvedere Group, odpowiadała za strategię rozwoju przedsiębiorstwa oraz całokształt działań z zakresu marketingu. Z sukcesem wprowadziła na międzynarodowe rynki marki alkoholi, które stały się jednymi z najpopularniejszych na świecie. Realizuje i jest współautorką projektów szkoleniowych i konsultingowych prowadzonych w ramach ogólnopolskich projektów finansowanych przez UE. W procesie ich realizacji łączy doświadczenia praktyczne z najnowszymi trendami i wynikami badań naukowych. Jest brokerem innowacji, zaangażowana w transfer innowacyjnych technologii z nauki do praktyki gospodarczej, niezależnym konsultantem, specjalizuje się w zarządzaniu, doradztwie biznesowym, tworzeniu strategii przedsiębiorstw, zarządzaniu przez markę. Pełni funkcję redaktora prowadzącego czasopisma naukowego „Acta Universitatis Nicolai Copernici ZARZĄDZANIE” oraz funkcję recenzenta w renomowanych czasopismach naukowych. Jest członkiem European Academy of Management, Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego oraz Towarzystwa Naukowego Współczesnego Zarządzania. Jest kierownikiem Zespołu Akredytacyjnego w ramach Association to Advance Collegiate Schools of Business. W jej dorobku znajduje się kilkadziesiąt publikacji naukowych. Występowała w roli prelegenta podczas wielu międzynarodowych konferencji zarówno naukowych, jak i biznesowych. Główne obszary jej naukowych zainteresowań stanowi problematyka zarządzania w wymiarze globalnym, budowania silnych marek oraz konsumenckich decyzji zakupowych.

Klienci, którzy kupili Strategie marek produktowych na rynku … wybrali również:

dr Emeran Mayer - Twój drugi mózg. Komunikacja umysł - jelita
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
dr Emeran Mayer
Wydawca: Feeria
Rok wydania: 2017
Stron: 354
39.90 zł
29.45 zł
Dodaj do koszyka
Jonathan J. Moore - Zastrzelić, zadźgać i otruć
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jonathan J. Moore
Wydawca: ZNAK
Rok wydania: 2019
Stron: 224
49.90 zł
36.43 zł
Dodaj do koszyka
Andrzej G. Kruszewicz - Hipokryzja. Nasze relacje ze zwierzętami
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Andrzej G. Kruszewicz
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Oikos
Rok wydania: 2017
Stron: 180
49.00 zł
36.16 zł
Dodaj do koszyka
Neil deGrasse Tyson - Kosmiczne zachwyty T.1
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Neil deGrasse Tyson
Wydawca: Insignis Media
Rok wydania: 2018
Stron: 304
34.99 zł
25.23 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Strategie marek produktowych na rynku FMCG - Katarzyna Liczmańska
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Inne » Popularnonaukowa
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10