X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kalendarz Dyrektora Szkoły 2017/2018
-25%
+ do schowka
49.00 zł
36.75 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 12.25 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 224
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

39.57 zł

Rabat: 10.33 zł
Cena katalogowa: 49.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Strategie marketingowe w instytucjach kultury

Wróblewski Łukasz
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2012
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 236
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788320819823

Opis:

Przemiany rynkowe, rozwój technologiczny i cywilizacyjny oraz globalizacja konsumpcji i jej wirtualizacja wywołały istotne zmiany w funkcjonowaniu podmiotów rynkowych w Polsce, w tym w sferze kultury wysokiej. Najważniejsza z nich to prywatyzacja przejawiająca się m.in. w przekazaniu samorządom większości publicznych instytucji kultury. Państwo przestało być jedynym zarządcą i mecenasem kultury, w związku z czym jego udział w finansowaniu tego typu instytucji wyraźnie się zmniejszył, wzrósł natomiast udział innych sektorów— głównie sektora samorządowego, ale również pozarządowego (non profit) i prywatnego. W instytucjach kultury, które przyjęły orientację rynkową, niezbędne okazało się zatem określenie potrzeb rynku docelowego i dostosowanie do nich komponentów marketingu-mix przy jednoczesnym aktywnym kreowaniu potrzeb za pomocą określonych instrumentów marketingowych. Równie istotne stało się przyjęcie długofalowego spojrzenia na potrzeby społeczeństwa i w konsekwencji strategicznego podejścia do podejmowanych działań marketingowych. Podstawą funkcjonowania instytucji kultury jest bowiem nie tylko upowszechnianie wybranych przez kierownictwo określonych dzieł sztuki, lecz także respektowanie woli słuchaczy w procesie podejmowania decyzji.

Klienci, którzy kupili Strategie marketingowe w instytucjach … wybrali również:

Fabiani Bożena - Dalsze gawędy o sztuce VI-XX wiek
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Fabiani Bożena
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Stron: 304
49.00 zł
34.54 zł
Dodaj do koszyka
Szczeklik Andrzej - Katharsis O uzdrowicielskiej mocy natury i sztuki
-34%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szczeklik Andrzej
Wydawca: ZNAK
Rok wydania: 2017
Stron: 172
36.00 zł
23.94 zł
Dodaj do koszyka
Kozina Irma - Polski design (dodruk 2016)
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kozina Irma
Wydawca: SBM
Rok wydania: 2015
Stron: 240
59.95 zł
40.77 zł
Dodaj do koszyka
Fabiani Bożena - Dalsze gawędy o sztuce XVII wiek
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Fabiani Bożena
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Stron: 320
49.00 zł
34.54 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Strategie marketingowe w instytucjach kultury - Wróblewski Łukasz
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Sztuka » Historia i teoria sztuki. Artyści
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10