X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy



Kraków 2021


Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy

Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy
Dorren Gaston
Kraków 2021


Irak. Piekło w raju

Irak. Piekło w raju
Smoleński Paweł
Sękowa 2021


Sekretne życie mózgu nastolatka

Sekretne życie mózgu nastolatka
Blackemore Sarah-Jayne
Maksymowicz-Hamann Jowita
Warszawa 2021


Gierek i jego czerwony dwór

Gierek i jego czerwony dwór
Kienzler Iwona
Warszawa 2021


Podpis w komórce

Podpis w komórce
Meyer Stephen C.
Warszawa 2021

Sztuka odpoczynku

Sztuka odpoczynku
Hammond Claudia
Smoleńska Elżbieta
Warszawa 2021

Pokaz

29.29 zł

Rabat: 10.61 zł
Cena katalogowa: 39.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 14 dni roboczych

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków

red: Golik-Górecka Grażyna
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania:
Stron: 198
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788380884373

Opis:

Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe? Jak wykorzystać najnowsze technologie, aby lepiej komunikować się ze swoimi klientami lub mierzyć efekty swoich działań? W publikacji zaprezentowano kreatywne rozwiązania w tworzeniu strategii przedsiębiorstw działających zarówno na rynkach tradycyjnych, jak i wirtualnych. Przykłady projektów już zrealizowanych potwierdzają, iż marketing wsparty rozwiązaniami informatycznymi przynosi firmom świetne efekty finansowe i wizerunkowe. Zaletą opracowania jest to, iż studia przypadków opracowali praktycy - właściciele czy menedżerowie firm oraz studenci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych na Wydziale Zarządzania. Książka może okazać się pomocna w odniesieniu sukcesu zarówno dla przedsiębiorców działających od wielu lat, jak i dla osób dopiero rozpoczynających własny biznes. Stanowi też przydatny materiał dla dydaktyków stosujących metodę case study do połączenia nauki i dydaktyki z praktyką.

Klienci, którzy kupili Strategie marketingowe w polskich firmach … wybrali również:

Josh Kaufman, Michał Lipa - Indywidualny program MBA
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Josh Kaufman, Michał Lipa
Wydawca: MT Biznes
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania: 189
Stron: 544
74.90 zł
52.43 zł
Dodaj do koszyka
Gierusz Barbara - Zbiór rozwiązań do podręcznika samodzielnej nauki księgowania
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1058
Stron: 96
36.75 zł
27.56 zł
Dodaj do koszyka
Gierusz Barbara - Zbiór zadań do podręcznika samodzielnej nauki księgowania
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 10
Stron: 202
36.75 zł
32.71 zł
Dodaj do koszyka
Barbara Gierusz - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Barbara Gierusz
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1058
Stron: 540
57.75 zł
43.31 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10