X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

red.Świerczyński Marek - Prawo sztucznej inteligencji
-10%
+ do schowka
189.00 zł
170.10 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 18.90 zł
Cena katalogowa: 189.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
red.Świerczyński Marek
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 1
Stron: 380
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

33.91 zł

Rabat: 5.99 zł
Cena katalogowa: 39.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 14 dni roboczych

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków

red: Golik-Górecka Grażyna
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania:
Stron: 198
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788380884373

Opis:

Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe? Jak wykorzystać najnowsze technologie, aby lepiej komunikować się ze swoimi klientami lub mierzyć efekty swoich działań? W publikacji zaprezentowano kreatywne rozwiązania w tworzeniu strategii przedsiębiorstw działających zarówno na rynkach tradycyjnych, jak i wirtualnych. Przykłady projektów już zrealizowanych potwierdzają, iż marketing wsparty rozwiązaniami informatycznymi przynosi firmom świetne efekty finansowe i wizerunkowe. Zaletą opracowania jest to, iż studia przypadków opracowali praktycy - właściciele czy menedżerowie firm oraz studenci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych na Wydziale Zarządzania. Książka może okazać się pomocna w odniesieniu sukcesu zarówno dla przedsiębiorców działających od wielu lat, jak i dla osób dopiero rozpoczynających własny biznes. Stanowi też przydatny materiał dla dydaktyków stosujących metodę case study do połączenia nauki i dydaktyki z praktyką.

Klienci, którzy kupili Strategie marketingowe w polskich firmach … wybrali również:

Agnieszka Jacewicz, Danuta Małkowska - Kadry i płace 2020
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Jacewicz, Danuta Małkowska
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2020
Stron: 600
199.50 zł
142.62 zł
Dodaj do koszyka
Barbara Gierusz - Zbiór zadań do podr.samodzielnej nauki księgowania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Barbara Gierusz
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2018
Stron: 202
36.75 zł
26.27 zł
Dodaj do koszyka
Kemp  Wolfgang, Bryl Mariusz (tłum.) - Historia fotografii. Od Daguerre’a do Gursky’ego
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kemp Wolfgang, Bryl Mariusz (tłum.)
Wydawca: Universitas
Rok wydania: 2014
Stron: 172
39.00 zł
Dodaj do koszyka
red.Mitura Elżbieta - Organizacja pracy biurowej. Podręcznik
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Mitura Elżbieta
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2013
Stron: 286
40.00 zł
30.80 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10