X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Przestępstwa współukarane w polskim prawie karnym
-25%
+ do schowka
37.80 zł
28.54 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 9.26 zł
Cena katalogowa: 37.80 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania: 11
Stron: 299
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy



Kraków 2021


Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy

Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy
Dorren Gaston
Kraków 2021


Irak. Piekło w raju

Irak. Piekło w raju
Smoleński Paweł
Sękowa 2021


Sekretne życie mózgu nastolatka

Sekretne życie mózgu nastolatka
Blackemore Sarah-Jayne
Maksymowicz-Hamann Jowita
Warszawa 2021


Gierek i jego czerwony dwór

Gierek i jego czerwony dwór
Kienzler Iwona
Warszawa 2021


Podpis w komórce

Podpis w komórce
Meyer Stephen C.
Warszawa 2021

Sztuka odpoczynku

Sztuka odpoczynku
Hammond Claudia
Smoleńska Elżbieta
Warszawa 2021

Pokaz

26.60 zł

Rabat: 1.40 zł
Cena katalogowa: 28.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 14 dni roboczych

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Sustainable Management — Marketing Perspective. Essence, Determinants and Manifestations

Seretny M.
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 100
ISBN: 9788378147695

Opis:

 The reviewed work, according to its author, aims to „start a discussion on the innovative approach to management, which will lead to the reorientation of management activities so that they take into account the concept of sustainability as a new management imperative”. (…) The author recognizes contemporary challenges for business management in the conditions of the new economy and globalization. The review of the theory and practice of management presented in the work is the starting point for the indication of the need to change the paradigm of Foreword functioning of modern enterprises and to seek the relationship between sustainability (including in particular marketing) and their market success. 
 
The publication may be really useful in the education of contemporary managers. (…) The study contains wide, comprehensive and state-of-the-art knowledge in the field of management in modern economy and marketing as an organization’s activity. (…) The reviewed monograph, after minor formal changes, can successfully fill the gap in knowledge in the field of social and ethical responsibility of enterprises and managers, in particular in the field of marketing. It can become a valuable position recommended to students of management, but also at numerous postgraduate programs in management and marketing as well as MBA studies.

Klienci, którzy kupili Sustainable Management — Marketing Perspective. … wybrali również:

Górska E., Lewandowski J. - Introduction to Management and Occupational Environment Formation
-5%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Górska E., Lewandowski J.
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
Rok wydania: 2018
19.50 zł
18.52 zł
Dodaj do koszyka
red.Wilczyński K. - Komputerowe wspomaganie projektowania w przetwórstwie tworzyw sztucznych
-5%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Wilczyński K.
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
Rok wydania: 2018
Stron: 340
39.00 zł
37.05 zł
Dodaj do koszyka
Turkowski M. - Metrologia przepływów
-5%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Turkowski M.
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
Rok wydania: 2018
Stron: 284
38.00 zł
36.10 zł
Dodaj do koszyka
Malewska Kamila - Intuicja w podejmowaniu decyzji kierowniczych
-3%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Malewska Kamila
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Rok wydania: 2018
Stron: 337
52.00 zł
50.44 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Sustainable Management — Marketing Perspective. Essence, Determinants and Manifestations - Seretny M.
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Organizacja i zarządzanie
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10