X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Bochenek Adam, Reicher Michał - Anatomia czlowieka tom 1-5
-24%
+ do schowka
479.00 zł
366.39 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 112.61 zł
Cena katalogowa: 479.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Bochenek Adam, Reicher Michał
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1058
Stron: 3330
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

26.60 zł

Rabat: 1.40 zł
Cena katalogowa: 28.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 14 dni roboczych

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Sustainable Management — Marketing Perspective. Essence, Determinants and Manifestations

Seretny M.
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 100
ISBN: 9788378147695

Opis:

 The reviewed work, according to its author, aims to „start a discussion on the innovative approach to management, which will lead to the reorientation of management activities so that they take into account the concept of sustainability as a new management imperative”. (…) The author recognizes contemporary challenges for business management in the conditions of the new economy and globalization. The review of the theory and practice of management presented in the work is the starting point for the indication of the need to change the paradigm of Foreword functioning of modern enterprises and to seek the relationship between sustainability (including in particular marketing) and their market success. 
 
The publication may be really useful in the education of contemporary managers. (…) The study contains wide, comprehensive and state-of-the-art knowledge in the field of management in modern economy and marketing as an organization’s activity. (…) The reviewed monograph, after minor formal changes, can successfully fill the gap in knowledge in the field of social and ethical responsibility of enterprises and managers, in particular in the field of marketing. It can become a valuable position recommended to students of management, but also at numerous postgraduate programs in management and marketing as well as MBA studies.

Klienci, którzy kupili Sustainable Management — Marketing Perspective. … wybrali również:

Kowalczyk Karol W. - Pasażerski transport kolejowy na obszarach aglomeracyjnych w Polsce. a rozwiązania multimodalne w codziennych dojazdach do pracy
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kowalczyk Karol W.
Wydawca: UMCS
Rok wydania: 2019
Stron: 182
46.20 zł
34.88 zł
Dodaj do koszyka
Koch Ewelina - Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Koch Ewelina
Wydawca: Poltext
Rok wydania: 2016
Stron: 180
34.90 zł
24.81 zł
Dodaj do koszyka
Trendy cywilizacji informacyjnej. Nowy technototalitarny porządek świata
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2019
Stron: 272
59.00 zł
45.72 zł
Dodaj do koszyka
Turkowski M. - Metrologia przepływów
-5%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Turkowski M.
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
Rok wydania: 2018
Stron: 284
38.00 zł
36.10 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Sustainable Management — Marketing Perspective. Essence, Determinants and Manifestations - Seretny M.
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Organizacja i zarządzanie
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10