X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

praca zbiorowa - Kodeks postępowania administracyjnego
-16%
+ do schowka
349.00 zł
291.45 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 57.55 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
praca zbiorowa
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 1392
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

277.00 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 277.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Szkolenia Program szkolenia z zakresu obsługi klienta z płytą CD

Wydawca: Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych
Miejsce wydania: Warszawa
Format: 25.0x31.0cm
ISBN: 9788388597824

Opis:

Oferowany zestaw sesji szkoleniowych stanowi kompletny program rozwoju umiejętności niezbędnych do profesjonalnej obsługi klienta. Zamieszczone w zbiorze i na płycie CD materiały mogą też służyć do przygotowania własnego programu szkoleniowego dostosowanego do indywidualnych potrzeb. Każda z 60 sesji szkoleniowych składa się z instrukcji dla prowadzącego, krótkiego wprowadzenia oraz interaktywnych zajęć, które mają formę ćwiczeń, testów, odtwarzania ról, gier, analiz przypadków i symulacji. Zadania pomagają kształtować umiejętności interpersonalne niezbędne do skutecznego komunikowania się oraz rozwijają kompetencje zawodowe i zdolności rozwiązywania konkretnych problemów. Mają też na celu utrwalanie pozytywnego nastawienia do klientów oraz wzmacnianie motywacji do pracy. Zestaw zawiera wszystkie niezbędne do przeprowadzenia zajęć formularze dla uczestników, plansze do wyświetlenia i scenariusze do ćwiczeń polegających na odgrywaniu ról. Materiały są przeznaczone dla trenerów szkolących pracowników działów obsługi klientów, kierowników tych działów oraz właścicieli małych firm, którzy chcą doskonalić umiejętności swoich pracowników.

Klienci, którzy kupili Szkolenia Program szkolenia z zakresu … wybrali również:

Lewicka Helena, Kowalczyk Marianna, Grisdale Robert - Matematyka wokół nas 6 Zeszyt ćwiczeń Część 2. Szkoła podstawowa
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Lewicka Helena, Kowalczyk Marianna, Grisdale Robert
Wydawca: WSiP
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 189
Stron: 112
22.10 zł
18.78 zł
Dodaj do koszyka
Z. Bolałek, M. Dobrowolska, A. Mysior, S. Wojtan - Matematyka SP 6 ćw liczby i ... cz.1 w.2014 GWO
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Z. Bolałek, M. Dobrowolska, A. Mysior, S. Wojtan
Wydawca: GWO
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 10
Stron: 64
13.20 zł
11.75 zł
Dodaj do koszyka
Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford - Wprowadzenie do algorytmów
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 189
Stron: 1300
149.00 zł
105.03 zł
Dodaj do koszyka
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał - Historia ustroju i prawa polskiego
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał
Wydawca: Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: 1
Stron: 693
75.00 zł
60.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Szkolenia Program szkolenia z zakresu obsługi klienta z płytą CD -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Podręczniki. Ćwiczenia i zadania
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10