X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Bochenek Adam, Reicher Michał - Anatomia czlowieka tom 1-5
-24%
+ do schowka
479.00 zł
366.39 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 112.61 zł
Cena katalogowa: 479.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Bochenek Adam, Reicher Michał
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1058
Stron: 3330
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

71.40 zł

Rabat: 12.60 zł
Cena katalogowa: 84.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Szlachetna ProPaganda Dobroci, czyli drugi tom o Reklamie SPołecznej

Wydawca: Agencja Wasilewski
Rok wydania: 2007
Miejsce wydania: Kraków
Stron: 311
Format: B5
Oprawa: twarda
ISBN: 9788392403906

Opis:

PONAD 120 KAMPANII - KILKASET ILUSTRACJI - 312 STRON

Książka jest kontynuacją świetnie przyjętej przez czytelników pierwszej w Polsce (2002) - i dotąd jedynej - monografii o reklamie niekomercyjnej pt. Propaganda dobrych serc czyli rzecz o reklamie społecznej, wspólnego przedsięwzięcia Fundacji Komunikacji Społecznej i Agencji Wasilewski.

W Szlachetnej propagandzie dobroci, czyli drugim tomie o reklamie społecznej przedstawiono historię z lat 2002-2006. Grono autorów objaśnia, ocenia i jednocześnie umiejscawia zjawisko w szerszym, dotychczas nieznanym kontekście. Tym samym uzupełniając i poszerzając zarazem kompendium wiedzy podane w Propagandzie dobrych serc..., do czego nawiązuje już, otwierający drugi tom monografii o reklamie, artykuł Reklama społeczna - czym jest i jak się zmienia, wzmocniony nieodzownym już Słownikiem ważnych pojęć.

Pierwsza część publikacji jest nasyconym przykładami zapisem oraz wnikliwą analizą i osądem polskich kampanii społecznych z minionych pięciu lat. Z jednej strony panorama, katalog blisko stu pięćdziesięciu akcji, z drugiej - ich urozmaicona typologia. Owo podsumowanie zostało dokonane z kilku punktów widzenia, m.in. używanego języka w komunikatach reklamowych, niestandardowych form komunikacji, znaczenia w reklamie społecznej marki nadawcy. Aspekty te dodatkowo ilustrują teksty opisujące działalność Polskiej Akcji Humanitarnej i Caritasu.

W kilku tekstach uwagę skierowano na akcje organizowane na poziomie lokalnym, gdzie mogą one liczyć na skuteczny odzew środowiska, w tym regionalnej i lokalnej prasy - niedocenianego partnera społeczników.

Kolejna sekwencja publikacji ma charakter poradnikowy. Przybliża - krok po kroku - proces przygotowania kampanii, tłumaczy zasady współpracy z agencją tworzącą przekaz reklamowy, wskazuje na zagadnienia prawne występujące w reklamie społecznej. W tomie tym szeroko omawiamy znacznie badań marketingowych, zwiększających możliwość sukcesu społecznej kampanii. Prezentujemy tu również wyniki pierwszego w Polsce badania znajomości i ocen kampanii społecznych z lat 2002-2006.

Książkę zamykają rozważania na temat skuteczności reklamy w czasach nieuwagi. Ich autor próbuje znaleźć odpowiedź na pytanie, jak informować o problemach społecznych i je rozwiązywać w sytuacji skrajnego nasycenia przestrzeni komunikacyjnej przekazami rywalizującymi o uwagę odbiorcy.

Liczący 312 stron tom, w opracowaniu i pod redakcją Piotra Wasilewskiego, przygotowali naukowcy, analitycy i praktycy - specjaliści świetnie znający omawianą problematykę.

Szlachetna propaganda dobroci, czyli drugi tom o reklamie społecznej jest książką adresowaną, podobnie jak pierwszy tom, do wszystkich zainteresowanych komunikacją społeczną: organizacji opracowujących kampanie, agencji reklamowych, studentów a także do instytucji oraz firm, które poprzez zaangażowanie w problematykę społeczną tworzą swój wizerunek.

Klienci, którzy kupili Szlachetna ProPaganda Dobroci, czyli … wybrali również:

Ilona Bondos - Cena jako marketingowy instrument oddziaływania na konsumentów
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Ilona Bondos
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2016
Stron: 274
37.80 zł
28.54 zł
Dodaj do koszyka
Andrzejewski Marek - Prawo rodzinne i opiekuńcze
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Andrzejewski Marek
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2014
Stron: 265
55.00 zł
40.89 zł
Dodaj do koszyka
red.Pokorna-Ignatowicz Katarzyna, red.Bierówka Joanna, red.Jędrzejewski Stanisław - Media a Polacy. Polskie media wobec ważnych wydarzeń politycznych i problemów społecznych
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Pokorna-Ignatowicz Katarzyna, red.Bierówka Joanna, red.Jędrzejewski Stanisław
Wydawca: Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne Sp. z o.o. - Oficyna Wydawnicza AFM
Rok wydania: 2012
Stron: 180
45.50 zł
Dodaj do koszyka
Mentel Grzegorz - Ryzyko rynku akcji
+ do schowka
KSIĄŻKA
Mentel Grzegorz
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2012
Stron: 120
38.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Szlachetna ProPaganda Dobroci, czyli drugi tom o Reklamie SPołecznej - Wasilewski Piotr (red.)
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10