X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zarządzanie jakością w bibliotece
-8%
+ do schowka
45.00 zł
41.40 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 3.60 zł
Cena katalogowa: 45.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: SBP
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 476
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

128.25 zł

Rabat: 6.75 zł
Cena katalogowa: 135.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Talespin

Gerry McCusker,G McCusker
Wydawca: Kogan Page
Rok wydania: 2004
Stron: 320
ISBN: 9780749442590

Opis:

Praise and reviews include: "Talespin is an excellent book for corporate business executives and students of communications. Gerry McCusker takes us on an international journey through an enormous variety of public relations disasters showing us with clarity and insight how they can happen to big corporations and individuals alike. The `lessons learnt` at the end of each section should be required reading for all PR consultants." - Alan Capper, Adjunct Professor, Culture and Communications Department, New York University and Former Chairman, Rowland Worldwide. Many PR practitioners believe that the obsessive reporting of the concept of `spin` has unfairly tainted the entire PR discipline. But others believe that PR people themselves make the catastrophic errors of judgement that create PR disasters. From the top celebrities who have publicly slated their sponsor`s products to corporate photo-calls that were disasters waiting to happen, "Talespin" reveals why PR consultants are so often accused of `sexing-up` information. As each tale unfolds and spins out of control, the perpetrators of shoddy PR practice are exposed. Gerry McCusker gives us an amusing, yet shocking, peek behind the scenes of 79 real-life public relations disasters from around the globe. Documenting both the infamous and the unreported PR disasters from the worlds of branding, business, media, music, politics and sport, he asks the question: "How can these catastrophes continue to happen?". While "Talespin" makes for a compelling and entertaining read, its message is deadly serious: malpractice, misjudgement and the media`s own agenda are the combustibles that combine to cause PR mayhem. Anyone working in the media-related industries will learn unforgettable lessons from these real-life PR horror stories. Shows how crisis management helped or hindered the worlds most infamous disasters. Publishing News

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Talespin - Gerry McCusker,G McCusker
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10