X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

76.09 zł

Rabat: 12.91 zł
Cena katalogowa: 89.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich. Wizerunek-Relacje-Komunikacja

Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 144
Format: B5
Oprawa: miękka
ISBN: 9788381985826

Opis:

Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich. Wizerunek-Relacje-Komunikacja

Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie cen oraz możliwość zakupu wielu obiektów w jednym miejscu. Rozwinęły się ponadto serwisy społecznościowe, które stały się istotnym sposobem komunikacji marketingowej. Z tego względu wybór problematyki uważam za niezwykle trafny, a temat aktualny i ważny zarówno z punktu widzenia naukowego, jak i praktyki gospodarczej.

Głównym celem recenzowanej publikacji była ocena znaczenia technologii informacyjnych i komunikacyjnych dla kształtowania wizerunku i należy przyznać, że autorzy w pełni ten cel zrealizowali. Przeprowadzone badania uwzględniały zarówno analizę treści stron internetowych, serwisów społecznościowych oraz ocenę treści zamieszczanych na platformie jednego z największych pośredników turystycznych.

Przeprowadzona analiza została ponadto zbogacona ciekawymi wywodami teoretycznymi opartymi na wynikach najnowszych badań naukowych z zakresu wykorzystania nowych technologii w hotelarstwie.

(...) praca jest interesującą publikacją o charakterze analityczno-informacyjnym, wnoszącą do polskiej literatury istotną nowość z zakresu relacji między tworzeniem wizerunku a wykorzystaniem nowych technologii na rynku usług hotelarskich.

Dr. hab. Adam Pawlicz
Uniwersytet Szczeciński


Autorzy książki są pracownikami Instytut Zarządzania w Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Klienci, którzy kupili Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich. … wybrali również:

Gawłowski Robert, Machalski Paweł, Makowski Krzysztof - Samorząd terytorialny w systemie administracji publicznej
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gawłowski Robert, Machalski Paweł, Makowski Krzysztof
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2018
Stron: 438
90.00 zł
65.88 zł
Dodaj do koszyka
Mazurczak-Mąka Anna, Szkarłat-Koszałka Anna, Jonas Krzysztof - Rachunkowość zakładów ubezpieczeń i zakładów reasekuracji. Zbiór zadań
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Mazurczak-Mąka Anna, Szkarłat-Koszałka Anna, Jonas Krzysztof
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2021
Stron: 250
55.00 zł
41.52 zł
Dodaj do koszyka
Rudnicki Michał - Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie. z serwisami zakupów grupowych
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Rudnicki Michał
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2020
Stron: 370
75.00 zł
56.62 zł
Dodaj do koszyka
Krawczyk Teresa - Nowy JPK_VAT w praktyce jednostek sektora publicznego. Poradnik Rachunkowości Budżetowej 9/2020
-19%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Krawczyk Teresa
Wydawca: INFOR
Rok wydania: 2020
Stron: 112
79.00 zł
63.99 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich. Wizerunek-Relacje-Komunikacja - Berbeka Jadwiga, Borodako Krzysztof, Lipecki Krzysztof, Rudnicki Michał
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Geografia » Turystyka. Hotelarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10