X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Interna Szczeklika 2019
-3%
+ do schowka
260.00 zł
252.20 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 7.80 zł
Cena katalogowa: 260.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: MEDYCYNA PRAKTYCZNA
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1058
Stron: 2740
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

7.93 zł

Rabat: 2.57 zł
Cena katalogowa: 10.50 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej

Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Lublin
Stron: 211
Format: B5
ISBN: 9788322731765

Opis:

Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej
Trzeba podkreślić wysiłek, jaki Autorka włożyła w pokazanie tak istotnego problemu, jak rola mediów (telewizja, radio, prasa, Internet) w procesie modyfikowania siły oddziaływania na odbiorcę komunikatu zawartego w reklamie. Dużo miejsca poświęcono także niewerbalnym elementom w reklamie, np. roli barwy, kompozycji, światłocieni w czarno-białych reklamach, estetyki obrazu oraz symboliki. Lektura dalszej części rozdziału dobrze uwidacznia potrzebę wiedzy z  zakresu różnych koncepcji psychologicznych (koncepcje behawiorystyczne: proces warunkowania, teoria pola Kurta Lewina, psychoanaliza, psychologia postaci, psychologia poznawcza) u twórców reklamy, aby mogli skutecznie wpływać na odbiorcę i sposób, w jaki spostrzega i ocenia reklamowany produkt.

Klienci, którzy kupili Temperament i kontrola emocjonalna a … wybrali również:

McQuail Denis - Teoria komunikowania masowego
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
McQuail Denis
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 189
Stron: 576
59.00 zł
45.72 zł
Dodaj do koszyka
red.Bogunia-Borowska Małgorzata - Współczesny świat dziecka. Media i konsumpcja
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Bogunia-Borowska Małgorzata
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 8
Stron: 372
39.90 zł
31.92 zł
Dodaj do koszyka
red.Adamus-Matuszyńska Anna, red.Maćkowska Renata - Public Relations. Sztuka skutecznej komunikacji w teorii i praktyce
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Adamus-Matuszyńska Anna, red.Maćkowska Renata
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe "Śląsk"
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 31
Stron: 228
33.60 zł
Dodaj do koszyka
Wasilewski Piotr - Dwie dekady polskiej reklamy 1990-2010
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wasilewski Piotr
Wydawca: Agencja Wasilewski
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 8
Stron: 468
126.00 zł
107.10 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej - Kuśpit Małgorzata
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10