X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Bochenek Adam, Reicher Michał - Anatomia czlowieka tom 1-5
-24%
+ do schowka
479.00 zł
366.39 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 112.61 zł
Cena katalogowa: 479.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Bochenek Adam, Reicher Michał
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1058
Stron: 3330
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

7.93 zł

Rabat: 2.57 zł
Cena katalogowa: 10.50 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej

Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Lublin
Stron: 211
Format: B5
ISBN: 9788322731765

Opis:

Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej
Trzeba podkreślić wysiłek, jaki Autorka włożyła w pokazanie tak istotnego problemu, jak rola mediów (telewizja, radio, prasa, Internet) w procesie modyfikowania siły oddziaływania na odbiorcę komunikatu zawartego w reklamie. Dużo miejsca poświęcono także niewerbalnym elementom w reklamie, np. roli barwy, kompozycji, światłocieni w czarno-białych reklamach, estetyki obrazu oraz symboliki. Lektura dalszej części rozdziału dobrze uwidacznia potrzebę wiedzy z  zakresu różnych koncepcji psychologicznych (koncepcje behawiorystyczne: proces warunkowania, teoria pola Kurta Lewina, psychoanaliza, psychologia postaci, psychologia poznawcza) u twórców reklamy, aby mogli skutecznie wpływać na odbiorcę i sposób, w jaki spostrzega i ocenia reklamowany produkt.

Klienci, którzy kupili Temperament i kontrola emocjonalna a … wybrali również:

Kształtowanie się dziennikarskiej etyki normatywnej w Polsce
-8%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. Beck
Rok wydania: 2019
Stron: 294
179.00 zł
164.68 zł
Dodaj do koszyka
Justyna Winiarska, Aneta Załazińska - Multimodalność komunikacji
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Justyna Winiarska, Aneta Załazińska
Wydawca: Księgarnia Akademicka
Rok wydania: 2018
Stron: 138
28.00 zł
20.55 zł
Dodaj do koszyka
red.Bogunia-Borowska Małgorzata - Współczesny świat dziecka. Media i konsumpcja
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Bogunia-Borowska Małgorzata
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2019
Stron: 372
39.90 zł
31.92 zł
Dodaj do koszyka
Red. Maison D., Wasilewski P. - ProPaganda Dobrych Serc, czyli pierwszy tom o Reklamie SPołecznej
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Red. Maison D., Wasilewski P.
Wydawca: Agencja Wasilewski
Rok wydania: 2008
Stron: 262
84.00 zł
71.40 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej - Kuśpit Małgorzata
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10