Rozumiem
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies, aby umożliwić funkcjonowanie strony i lepiej spełniać Twoje wymagania. Kontynuując przeglądanie serwisu akceptujesz wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje można znaleźć tutaj.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

MERITUM Podatki 2019
-24%
+ do schowka
259.00 zł
196.58 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 62.42 zł
Cena katalogowa: 259.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1
Stron: 1784
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Krótkie odpowiedzi na wielkie pytania

Krótkie odpowiedzi na wielkie pytania
Stephen Hawking
                Poznań 2018


Czarodzieje broni

Czarodzieje broni 
Yaakov Katz
Amir Bohbot
Norbert Radomski
Poznań 2018


Stan Lee

Stan Lee. Człowiek-Marvel
Bob Batchelor
Kraków 2018


TOPR

TOPR Żeby inni mogli przeżyć
Beata Sabała-Zielińska
Warszawa 2018


Chrobot

Chrobot. Życie najzwyklejszych ludzi świata
Tomasz Michniewicz
Kraków 2018


Początki prawie wszystkiego

Początki (prawie) wszystkiego
Graham Lawton
Kraków 2018


Niebezpieczne związki Donalda Tuska

Niebezpieczne związki Donalda Tuska
Wojciech Sumliński
Biała Podlaska 2018

Wanda Rutkiewicz

Wanda Rutkiewicz 
Jeszcze tylko jeden szczyt
Elżbieta Sieradzińska
Warszawa 2018

Pokaz

41.59 zł

Rabat: 17.41 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Teoria komunikowania masowego

McQuail Denis
red: Goban-Klas Tomasz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2018
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 576
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788301151539

Opis:

Najlepszy wykład dotyczący mediów masowych! Uznany na całym świecie podręcznik do komunikowania masowego napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie. Składa się z 7 części i imponującej bibliografii. Dwie pierwsze części omawiają narodziny mediów masowych, główne modele komunikowania i teorie mediów w ujęciu społecznym i kulturowym. Kolejne części są poświęcone poszczególnym ogniwom procesu komunikowania: strukturze mediów, w tym zasadom rządzącym pracą dziennikarską, odpowiedzialnością społeczną mediów i zarządzaniem mediami w kontekście procesów globalizacyjnych; organizacji i kulturze mediów; treściom i gatunkom medialnym, z uwzględnieniem jakościowych i ilościowych metod badania przekazu masowego; widowni mediów i teoriom odbioru przekazu medialnego; społeczno-kulturowemu oddziaływaniu mediów, a także komunikowaniu politycznemu i opinii publicznej.

Klienci, którzy kupili Teoria komunikowania masowego wybrali również:

Wywiad psychologiczny 3. wywiad w różnych kontekstach praktycznych
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Pracownia Testów Psychologicznych PTP
Rok wydania: 2009
Stron: 484
100.80 zł
72.07 zł
Dodaj do koszyka
Prolegomena do historii komunikacji społecznej, t. 3: Ewolucyjne podstawy komunikacji
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: UMCS
Rok wydania: 2015
Stron: 486
48.30 zł
36.46 zł
Dodaj do koszyka
Rzeszutko-Iwan Małgorzata - Zarys paradygmatu strategii w przestrzeni dyskursu publicznego (przesłuchania sadowe a/i wywiady radiowe)
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Rzeszutko-Iwan Małgorzata
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2015
Stron: 312
37.80 zł
28.54 zł
Dodaj do koszyka
Kuśpit Małgorzata - Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kuśpit Małgorzata
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2010
Stron: 211
10.50 zł
7.93 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Teoria komunikowania masowego - McQuail Denis
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10